
Anàlisi de l'estructura organitzativa, actualització de la rllt i/o adequació retributiva singular


Ajuntaments de municipis de fins a 75.000 habitants, consells comarcals, mancomunitats, consorcis locals, entitats municipals descentralitzades

Recurs tècnic
Redacció de plans, projectes i informes


Concessió directa amb concurrència
Criteris de valoració
- Existència de Secretari/ària (habilitat) a l'ajuntament: [10 punts].
- Existència de responsable de recursos humans: [10 punts].
- Existència de lideratge i implicació de l'equip de govern: [10 punts].
Requisits de concessió
Termini màxim de resolució
Condicions de concertació
Documentació que s'ha d'annexar:
Dades tècniques C1-189-23, descarregueu-lo a:
www.diba.cat/documents/205293/379305522/C1-189-23.pdf
Nombre màxim de sol·licituds:
L'ens local només podrà presentar una única sol·licitud per al conjunt de recursos tècnics corresponents al programa "Millora de l'organització dels ens locals".
Altres condicions:
L'ens haurà de fer contacte mitjançant l'adreça: s.saom@diba.cat sempre abans de fer la petició del recurs.
Compromisos de qualitat
Objectius

- 8. Treball digne i creixement econòmic
Convocatòria / Línia de suport
Catàleg 2021-2023: Xarxa de Governs Locals 2023
Accedeix a la tramitacióFitxa de recurs
DescarregaLa teva carpeta
La carpeta d'impressió conté tots els recursos seleccionats i permet generar un document pdf per imprimir el llistat personalitzat de recursos.

