Fitxa del recurs
Àrea de Serveis Generals i Transició Digital
Governs digitals
Adquisició de dispositius integrables a la plataforma tecnològica per a la gestió urbana
Suport per a l'aprovisionament de dispositius compatibles amb els protocols estàndards d'intercanvi d'informació de la plataforma Smart Region de la Diputació de Barcelona com a elements de base que permetin integrar-hi les solucions de gestió urbana dels ens locals.
D'acord amb les convocatòries corresponents, es preveu que el recurs estigui disponible a les anualitats 2024, 2025, 2026 i 2027.
Destinataris:
Ajuntaments de municipis entre 2.501 habitants i 75.000 habitants
Termini màxim de resolució: |
---|
Tres mesos a partir de l'endemà de la data en què finalitzi el termini de sol·licitud. |
Condicions de sol·licitud
Documentació que s'ha d'annexar: | - Memòria explicativa que detalli el grau de maduresa, viabilitat i execució del projecte, els sistemes que es volen integrar (tipologia i volum de dispositius, fabricant, sistema de transmissió de dades, etc.), el tipus d'integració que es realitzarà amb la plataforma Smart Region (des de dispositiu/gateway/api/aplicació, si cal o no llicenciament anual i costos addicionals a tenir en compte pel manteniment anual de la solució). - Pla o estratègia vigent en l'àmbit d'actuació que avala l'adquisició (si existeix) |
Nombre màxim de sol·licituds: | Una per ens |
Altres condicions: | - Haver presentat sol·licitud o disposar de la Plataforma tecnològica per a la gestió urbana (Plataforma Smart Region). |
Condicions d'execució i justificació
Despeses elegibles: | Capítol 6. S'haurà de justificar amb les factures corresponents dels equips adquirits directament relacionats amb l'objecte del recurs. |
Import màxim d'ajut: | 10.000 € |
Documentació per a la justificació: | Dades econòmiques C4-001, descarregueu-lo a: www.diba.cat/documents/205293/399936220/C4-001-24.pdf Memòria de realització, descarregueu-la a: www.diba.cat/documents/205293/399936246/C4-006-24.pdf |
Període d'execució i justificació: | Anual, 01/01/2024 a 31/12/2024 Justificació voluntària, fins 15/11/2024; final, 02/01/2025 a 31/03/2025 |
Garantir que el 100% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre qualsevol pregunta de l'enquesta del recurs prestat siguin iguals o superiors a 5 sobre 10 punts.
S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.
Garantir que un mínim del 50% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre la quantia de l'import atorgat siguin iguals o superiors a 7 sobre 10 punts.
S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.
Normativa aplicable:
- Règim regulador del Catàleg de la Xarxa de Governs Locals 2024.
Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya. - Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic; Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya; Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
Canal: Portal de tramitació (PMT)
2025: Pendent
2026: Pendent
2027: Pendent
Procediment de concessió:
Concurrència competitiva
Unitat prestadora:
Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius
Tel. 934 723 510
ds.tsc@diba.cat
Formulari de contacte