Cercador de catàleg de serveis

Catàleg de serveis

Assistent
Catàleg de serveis
Trobareu informació dels recursos del Catàleg vigent
IA
Accedeix

Assessorament jurídic en la gestió de recursos humans

CODI 23026
Recurs fora de terminiTermini tancat
Assessorament del govern local en els tràmits jurídics necessaris per tal de donar resposta a problemàtiques organitzatives i de gestió de personal derivades del desenvolupament i funcionament dels serveis municipals, i del marc normatiu i organitzatiu establert i aplicable a cada entitat.

L'assessorament jurídic consistirà en el lliurament d'un document que incorporarà en línies generals el contingut i desenvolupament realitzat i, podrà culminar, a petició de l'entitat sol·licitant i prèvia valoració de la viabilitat tècnica, en l'emissió d'un informe jurídic.

D'acord amb les convocatòries corresponents, es preveu que el recurs estigui disponible a les anualitats 2021, 2022, 2023.
picto ajuntament
Destinataris

Ajuntaments, consells comarcals, mancomunitats, consorcis locals, entitats municipals descentralitzades

picto Recurs tècnic
Tipologia

Recurs tècnic
Redacció de plans, projectes i informes

picto calendari
Període de sol·licitud i vigència
2021Finalitzat
2022Finalitzat
202328/12/2022 - 31/12/2023
picto document
Procediment de concessió

Concessió directa amb concurrència


Criteris de valoració

Per accedir al recurs s'estableix la puntuació mínima de 30.

Nombre de personal tècnic dedicat a l'àmbit de recursos humans:
- de 0 a 1: [60 punts].
- de 2 a 3: [30 punts].
- més de 3: [20 punts].

- Es valorarà que l'ens faciliti la informació prèvia d'estudi, de treball de camp intern, en la mateixa sol·licitud sobre la qual demanen l'assessorament.

Es valorarà l'assistència quan tingui relació amb una altra de precedent, o amb consultes i o treballs del Servei.

- Es valorarà positivament que la sol·licitud es presenti en una data que permeti preparar l'assistència per part de la Diputació.

Requisits de concessió

• Per accedir al recurs s'estableix la puntuació mínima de 30

Termini màxim de resolució

Tres mesos a partir de l'endemà de la data en què es presenti la sol·licitud.

Condicions de concertació

Nombre màxim de sol·licituds:
Una sol·licitud per semestre i per ens.

Altres condicions:
- S'estudiarà la viabilitat de l'assistència i la prestació presencial i documental.
- L'ens haurà de fer el contacte previ exposant les necessitats i concretant la petició mitjançant correu electrònic adreçat a la bústia del servei: s.sajrh@diba.cat, sempre abans de fer la petició del recurs al portal municipal de tràmits (PMT).


Compromisos de qualitat

Garantir que el 100% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre qualsevol pregunta de l'enquesta del recurs prestat siguin iguals o superiors a 5 sobre 10 punts.

S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.

El 50% de les aprovacions o denegacions dels recursos s'han de comunicar mitjançant el PMT en un termini màxim de 55 dies hàbils des de la recepció de la sol·licitud, però mai en més de 3 mesos.

En cas d'incompliment del termini de 3 mesos, s'informarà per PMT als ens locals de les causes d'aquest i de les mesures adoptades en 5 dies hàbils.

Garantir que un mínim del 70% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre la utilitat futura del producte lliurat siguin iguals o superiors a 8 sobre 10 punts.

S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.


Normativa

  • Règim regulador del Catàleg de la Xarxa de Governs Locals 2023. Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya
  • Reial decret legislatiu 5/2015 de 30 d'octubr, pel qual s' aprova el Text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat Públic; Decret llei 1/1997, de 31 d'octubre, pel qual s'aprova la refosa en un text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública; Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s'aprova el reglament de personal al servei de les entiats locals de Catalunya; Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de l'estatut dels treballadors; entre d'altra normativa relacionada en matèria de funció pública.

Objectius

Treball digne i creixement econòmicPau, justícia i institucions sòlides
  • 8. Treball digne i creixement econòmic
  • 16. Pau, justícia i institucions sòlides
Assistent
Catàleg de serveis
Trobareu informació dels recursos del Catàleg vigent
IA
Accedeix

Convocatòria / Línia de suport

Catàleg 2021-2023: Xarxa de Governs Locals 2023

Accedeix a la tramitació

Fitxa de recurs

Descarrega

La teva carpeta

La carpeta d'impressió conté tots els recursos seleccionats i permet generar un document pdf per imprimir el llistat personalitzat de recursos.

Segell AENOR
Unitat prestadora
Servei d'Assistència Jurídica en Recursos Humans
Si voleu fer alguna consulta sobre el recurs, contacteu-nos
934 022 276 s.sajrh@diba.cat
Formulari de contacte
Accedeix