
Actuacions en l'àmbit de l'ocupació per a municipis de fins a 5.000 habitants


Ajuntaments de municipis de fins a 5.000 habitants

Recurs econòmic
Ajut econòmic


Concurrència competitiva
Criteris de valoració
- Coherència: Valoració dels objectius previstos en l'actuació en relació als resultats a assolir i la metodologia de treball plantejada. Puntuació màxima [50 punts].
Termini màxim de resolució
Condicions de concertació
Documentació que s'ha d'annexar:
Dades tècniques C1-093-23, descarregueu-lo a:
www.diba.cat/documents/205293/379305522/C1-093-23.pdf
Nombre màxim de sol·licituds:
Nombre màxim de sol·licituds: Màxim una sol·licitud per ens local.
Incompatible amb la sol·licitud del mateix ens de qualsevol altre recurs econòmic dels ofertats pel Servei de Mercat de Treball en el Catàleg de Serveis, a excepció del recurs "Recull d'activitats per als serveis locals d'ocupació: persones i empreses". Així mateix, l'activitat realitzada tampoc pot estar subvencionada per algun altre recurs econòmic dels ofertats pel Servei de Mercat de Treball en el Catàleg de Serveis.
Obligació de cofinançament:
Percentatge de cofinançament per part de l'ens destinatari sobre el cost total de l'actuació: 25%
Resten exempts de l'obligació de cofinançar els municipis de fins a 1.000 habitants i els ens locals amb ajuts i assistències d'import inferior a 2.000 euros.
Procedència dels fons de l'ens local: Qualsevol no provinent de la Diputació
Despeses elegibles:
Despesa corrent dels capítols pressupostaris:
Capítol 1.
Capítol 2.
Capítol 4.
Despeses directes elegibles:
- Personal tècnic propi dedicat directament a la realització de l'acció (grups A1 o A2).
- Assistència i serveis tècnics externs: contractes mercantils, convenis, factures, serveis
professionals, etc.
- Altres: dietes, desplaçaments, material fungible, promoció i difusió, lloguer o leasing d'equips o
espais, etc.
Despeses indirectes: com a màxim el 15% del cost de despeses directes elegibles.
- Direcció i coordinació, personal administratiu o de suport
- Despeses generals (subministraments, neteja, material d'oficina, assegurances, etc.)
- Altres no conseqüència directa de la realització de l'acció.
Import mínim d'ajut:
5.000 €
Documentació per a la justificació:
Dades econòmiques C4-001, descarregueu-lo a:
www.diba.cat/documents/205293/360028585/C4-001-23.pdf
Dades tècniques C4-028, descarregueu-lo a:
www.diba.cat/documents/205293/380439764/C4-028-23.pdf
Període d'execució i justificació:
Anual, 01/01/2023 a 31/12/2023
Justificació voluntària, fins 15/11/2023; final, 02/01/2024 a 31/03/2024
Altres condicions d'execució i justificació:
A efectes de justificació de la despesa, el cost total ha de ser d'un import mínim equivalent al quocient de l'import de l'ajut finalment atorgat pel coeficient 0,75. Per a un cost total justificat inferior, s'ha de informar de l'ajust del projecte i la subvenció es regularitzarà a la baixa reduint-la proporcionalment a l'efecte de mantenir el percentatge de cofinançament previst.
- Cost total mínim de l'actuació: 5.000 euros.
- Cost total màxim de l'actuació: 15.000 euros.
Més informació: www.diba.cat/web/economieslocals
Compromisos de qualitat
Objectius


- 8. Treball digne i creixement econòmic
- 10. Reducció de les desigualtats
Convocatòria / Línia de suport
Catàleg 2021-2023: Xarxa de Governs Locals 2023
Accedeix a la tramitacióFitxa de recurs
DescarregaLa teva carpeta
La carpeta d'impressió conté tots els recursos seleccionats i permet generar un document pdf per imprimir el llistat personalitzat de recursos.

