
Elaboració de la nòmina municipal en entorn web


Ajuntaments de municipis de fins a 5.000 habitants, entitats municipals descentralitzades

Recurs material
Gestió directa per encàrrec de l'ens


Concessió directa amb concurrència
Requisits de concessió
Termini màxim de resolució
Condicions de concertació
Nombre màxim de sol·licituds:
Una per ens.
Altres condicions:
- L'ens haurà de fer contacte mitjançant l'adreça sadarh.nominamp@diba.cat o al telèfon 93 402 06 87 sempre abans de fer la petició del recurs.
- Les plantilles de personal (incloent les vacants) i el volum de nòmines han de tenir, com a màxim, 50 treballadors de valor mitjà en els darrers 12 mesos.
- L'encomana de gestió requereix la signatura d'un conveni de col·laboració entre l'Ajuntament i la Diputació de Barcelona, l'alta o la modificació del fitxer de dades personals referents a la gestió de la nòmina municipal davant l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades, i la signatura de les autoritzacions administratives corresponents per actuar davant dels organismes competents.
Altres condicions:
Requisits de concessió:
Complir els requisits establerts en el conveni d'encomana de gestió aprovat pel Ple de la Diputació de Barcelona i i que, prèviament, s'hagi obtingut l'Informe de Viabilitat Favorable, com a resultat de l'estudi inicial de posada en marxa.
Altres condicions d'execució i justificació:
La prestació del recurs abastarà el període pluriennal que es concreti en el moment de l'aprovació de l'assistència.
Compromisos de qualitat
Objectius

- 16. Pau, justícia i institucions sòlides


- 10. Promoure polítiques i institucions locals eficaces, innovadores i cocreadores de valor públic
Convocatòria / Línia de suport
Catàleg 2024-2027: Xarxa de Governs Locals 2025
Accedeix a la tramitacióFitxa de recurs
DescarregaLa teva carpeta
La carpeta d'impressió conté tots els recursos seleccionats i permet generar un document pdf per imprimir el llistat personalitzat de recursos.

