Cercador de catàleg de serveis

Catàleg de serveis

Logo del XGL

Elaboració de la nòmina municipal en entorn web

CODI 349344
Recurs en terminiEn termini
S'ofereix la gestió informatitzada de les nòmines municipals i dels productes i serveis vinculats, com ara els següents:
- Afiliació, alta, cotització o qualsevol dels tràmits davant la TGSS a través del sistema RED
- Formalització de contractes de treball i comunicació a través del portal contrat@ SEPE
- Elaboració dels rebuts de salari, fitxers de transferències bancàries i documents de cotització
- Gestió de l'IRPF
- Comunicació de seguiments d'incapacitats temporals i accidents de treball
- Certificats d'empresa per a les prestacions d'atur, cura del menor, jubilació i situacions de pagament directe
- Gestió i assessorament en incidències de la nòmina
- Formació d'usuaris en l'ús de la plataforma.

Si existeix un instrument vigent amb l'ens local que reguli l'assistència, no cal que es torni a presentar la sol·licitud per a aquest recurs.

D'acord amb les convocatòries corresponents, es preveu que el recurs estigui disponible a les anualitats 2024, 2025, 2026, 2027.
picto ajuntament
Destinataris

Ajuntaments de municipis de fins a 5.000 habitants, entitats municipals descentralitzades

picto Recurs material
Tipologia

Recurs material
Gestió directa per encàrrec de l'ens

picto calendari
Període de sol·licitud i vigència
2024Finalitzat
202503/12/2024 - 31/12/2025
2026Pendent
2027Pendent
picto document
Procediment de concessió

Concessió directa amb concurrència


Requisits de concessió

Atendre les necessitats concretes dels ens locals amb menor capacitat per donar resposta a les obligacions en matèria laboral i de seguretat social respecte els seus empleats i verificar que no es requereixen actuacions prèvies a l'encomana de gestió si es fa evident amb l'estudi inicial de posada en marxa que cal adequar els elements de regulació de les condicions de treball de què disposin a la realitat de com s'està fent la gestió d'administració de personal.

Termini màxim de resolució

Tres mesos a partir de l'endemà de la data en què es presenti la sol·licitud.

Condicions de concertació

Nombre màxim de sol·licituds:
Una per ens.

Altres condicions:
- L'ens haurà de fer contacte mitjançant l'adreça sadarh.nominamp@diba.cat o al telèfon 93 402 06 87 sempre abans de fer la petició del recurs.
- Les plantilles de personal (incloent les vacants) i el volum de nòmines han de tenir, com a màxim, 50 treballadors de valor mitjà en els darrers 12 mesos.
- L'encomana de gestió requereix la signatura d'un conveni de col·laboració entre l'Ajuntament i la Diputació de Barcelona, l'alta o la modificació del fitxer de dades personals referents a la gestió de la nòmina municipal davant l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades, i la signatura de les autoritzacions administratives corresponents per actuar davant dels organismes competents.

Altres condicions:
Requisits de concessió:
Complir els requisits establerts en el conveni d'encomana de gestió aprovat pel Ple de la Diputació de Barcelona i i que, prèviament, s'hagi obtingut l'Informe de Viabilitat Favorable, com a resultat de l'estudi inicial de posada en marxa.

Altres condicions d'execució i justificació:
La prestació del recurs abastarà el període pluriennal que es concreti en el moment de l'aprovació de l'assistència.


Compromisos de qualitat

Garantir que el 0% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre qualsevol pregunta de l'enquesta del recurs prestat siguin inferiors a 5 sobre 10 punts.

En cas d'incompliment es realitzarà l'anàlisi d'aquest, havent contactat amb els ens locals per PMT en 5 dies hàbils sempre que ho hagin autoritzat.

Garantir que un mínim del 80% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre l'ajust del recurs prestat a les seves necessitats siguin iguals o superiors a 8 sobre 10 punts.

S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i, si escau, proposar les millores concretes pertinents.


Normativa

  • Règim regulador del Catàleg de la Xarxa de Governs Locals 2025.
    Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.
  • Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de l'estatut bàsic de l'empleat públic; Decret legislatiu 1/1997, de 31 d'octubre, pel qual s'aprova la refosa en un text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública; Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals; Reial decret legislatiu 8/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei general de la seguretat social; Llei 40/2007, de 4 de desembre, de mesures en matèria de seguretat social.

Objectius

Pau, justícia i institucions sòlides
  • 16. Pau, justícia i institucions sòlides
Promoure polítiques i institucions locals eficaces, innovadores i cocreadores de valor públic
  • 10. Promoure polítiques i institucions locals eficaces, innovadores i cocreadores de valor públic

Convocatòria / Línia de suport

Catàleg 2024-2027: Xarxa de Governs Locals 2025

Accedeix a la tramitació

Fitxa de recurs

Descarrega

La teva carpeta

La carpeta d'impressió conté tots els recursos seleccionats i permet generar un document pdf per imprimir el llistat personalitzat de recursos.

Segell AENOR
Unitat prestadora
Gerència de Serveis d'Assistència al Govern Local
Si voleu fer alguna consulta sobre el recurs, contacteu-nos
Formulari de contacte
Accedeix