
Elaboració de la nòmina municipal en entorn web


Ajuntaments de municipis de fins a 5.000 habitants, entitats municipals descentralitzades

Recurs material
Gestió directa per encàrrec de l'ens


Concessió directa amb concurrència
Requisits de concessió
Condicions de concertació
Nombre màxim de sol·licituds:
Una per ens.
Altres condicions:
- L'ens haurà de fer contacte mitjançant l'adreça s.adarh@diba.cat o al telèfon 934 049 360, sempre abans de fer la petició del recurs.
- Les plantilles de personal (incloent les vacants) i el volum de nòmines han de tenir, com a màxim, 50 treballadors de valor mitjà en els darrers 12 mesos.
- L'encomana de gestió requereix la signatura d'un conveni de col·laboració entre l'ajuntament i la Diputació de Barcelona, l'alta o la modificació del fitxer de dades personals referents a la gestió de la nòmina municipal davant l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades, i la signatura de les autoritzacions administratives corresponents per actuar davant dels organismes competents.
Altres condicions d'execució i justificació:
La prestació del recurs abastarà el període pluriennal que es concreti en el moment de l'aprovació de l'assistència.
Compromisos de qualitat
Objectius

- 16. Pau, justícia i institucions sòlides
Convocatòria / Línia de suport
Catàleg 2024-2027: Xarxa de Governs Locals 2024
Accedeix a la tramitacióFitxa de recurs
DescarregaLa teva carpeta
La carpeta d'impressió conté tots els recursos seleccionats i permet generar un document pdf per imprimir el llistat personalitzat de recursos.

