Fitxa del recurs
Àrea de Cultura
Cultura
Projecte de mobiliari de biblioteques noves o en trasllat
Davant el procés de creació, rehabilitació integral o trasllat d'una biblioteca pública municipal i la necessitat de contractar l'adquisició de mobiliari, s'ofereix la redacció del projecte de mobiliari i equipament d'acord amb la normativa actual i adaptat als paràmetres del Mapa de Lectura Pública de Catalunya. Inclou el projecte de mobiliari (prestatges, cadires, etc.) i el projecte de l'equipament audiovisual i de radiofreqüència.
S'ofereix exclusivament a biblioteques adherides o en procés d'adhesió a la Xarxa de Biblioteques Municipals (XBM) de la Diputació de Barcelona, sempre que disposin de l'edifici construït o en procés de construcció.
La redacció del projecte de mobiliari estarà condicionada al calendari de les obres i al requisit de que hi hagi els tancaments interiors i exteriors realitzats. A l'inici de l'obra es pactarà el calendari per la realització del projecte per tal d'adaptar el màxim el projecte a les necessitats finals del nou equipament i qualsevol retard en les obres comportarà el corresponent retard en la redacció del projecte de mobiliari.
D'acord amb les convocatòries corresponents, es preveu que el recurs estigui disponible a les anualitats 2021, 2022, 2023.
El recurs pot donar suport a actuacions finançades a través del Programa general d'inversions (PGI): nova inversió. www.diba.cat/web/plaxgl/programa-general-d-inversions
Destinataris:
Ajuntaments de municipis d'entre 1.001 i 20.000 habitants
Requisits de concessió: |
---|
Per accedir al recurs s'estableix la puntuació mínima de 60 |
Termini màxim de resolució: |
---|
Tres mesos a partir de l'endemà de la data en què es presenti la sol·licitud. |
Condicions de sol·licitud
Documentació que s'ha d'annexar: | Dades tècniques C1-074-23, descarregueu-lo a: www.diba.cat/documents/205293/379305522/C1-074-23.pdf |
Nombre màxim de sol·licituds: | Una sol·licitud per municipi i per biblioteca de la Xarxa. |
Altres condicions: | - L'actuació prevista ha de suposar complir amb allò que estableix el mapa de Lectura Pública o bé un creixement en superfície de la biblioteca respecte a la situació actual d'un mínim del 50%. - L'ajuntament sol·licitant ha de tenir consignació pressupostària suficient en l'exercici en curs per licitar l'adquisició del mobiliari , o bé comprometre's a tenir-la en l'exercici en el que es prevegui executar l'actuació. |
Garantir que el 100% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre qualsevol pregunta de l'enquesta del recurs prestat siguin iguals o superiors a 5 sobre 10 punts.
S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.
El 50% de les aprovacions o denegacions dels recursos s'han de comunicar mitjançant el PMT en un termini màxim de 55 dies hàbils des de la recepció de la sol·licitud, però mai en més de 3 mesos.
En cas d'incompliment del termini de 3 mesos, s'informarà per PMT als ens locals de les causes d'aquest i de les mesures adoptades en 5 dies hàbils.
Garantir que un mínim del 70% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre la utilitat futura del producte lliurat siguin iguals o superiors a 8 sobre 10 punts.
S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.
Normativa aplicable:
- Règim regulador del Catàleg de la Xarxa de Governs Locals 2023. Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya
- Llei 4/1993, de 18 de març, del sistema bibliotecari de Catalunya.
Canal: Portal de tramitació (PMT)
2022: Finalitzat
2023: 28/12/2022 a 31/10/2023
Procediment de concessió:
Concessió directa amb concurrència
Unitat prestadora:
Oficina de Programació i Avaluació
Tel. 934 022 241
o.programacio.bib@diba.cat
Formulari de contacte