Finançament del servei d'inspecció i verificació d'activitats
Termini tancat
Ajuntaments de municipis de fins a 5.000 habitants

Recurs econòmic
Ajut econòmic


Concurrència competitiva
Criteris de valoració
Termini màxim de resolució
Condicions de concertació
Documentació que s'ha d'annexar:
Dades tècniques C1-167-23, descarregueu-lo a:
www.diba.cat/documents/205293/379305522/C1-167-23.pdf
Nombre màxim de sol·licituds:
Una per ens.
Altres condicions:
- L'ajut econòmic s'ha de destinar a la realització d'actuacions de gestió i control d'activitats.
- L'import de l'ajut és de 1.500,00 euros. En el cas de disponibilitat pressupostària, aquest import es podrà incrementar fins a un màxim de 8.000 euros i es prioritzaran els municipis de més població.
Despeses elegibles:
Capítol 1.
Capítol 2.
Capítol 4.
Despeses directes:
- Personal tècnic propi dedicat a la realització d'actuacions de gestió i control d'activitats, com ara, informes, verificacions i inspeccions.
- Serveis tècnics externs: contractació externa d'entitats col·laboradores de l'Administració o personal tècnic qualificat per a la realització d'actuacions de gestió i control d'activitats.
- Personal tècnic d'altres administracions que realitzi actuacions de gestió i control d'activitats.
Import màxim d'ajut:
8.000 €
Documentació per a la justificació:
Dades econòmiques C4-001, descarregueu-lo a:
www.diba.cat/documents/205293/360028585/C4-001-23.pdf
Dades tècniques C4-052, descarregueu-lo a:
www.diba.cat/documents/205293/380439764/C4-052-23.pdf
Període d'execució i justificació:
Anual, 01/01/2023 a 31/12/2023
Justificació voluntària, fins 15/11/2023; final, 02/01/2024 a 31/03/2024
Compromisos de qualitat
Objectius

- 11. Ciutats i comunitats sostenibles

Convocatòria / Línia de suport
Catàleg 2021-2023: Xarxa de Governs Locals 2023
Accedeix a la tramitacióFitxa de recurs
DescarregaLa teva carpeta
La carpeta d'impressió conté tots els recursos seleccionats i permet generar un document pdf per imprimir el llistat personalitzat de recursos.


