Cercador de catàleg de serveis

Catàleg de serveis

Logo del XGL

Activitats de sensibilització en matèria de consum responsable

CODI 23006
Recurs fora de terminiTermini tancat
Les accions de sensibilització en matèria de consum responsable tenen l'objectiu de facilitar als col·lectius especialment protegits (infants, adolescents, gent gran, diversitat funcional, etc.), al teixit comercial i a certs col·lectius municipals, coneixements sobre consum responsable. Aquestes accions són desenvolupades per personal tècnic del Servei de Suport a les Polítiques de Consum o per personal especialitzat d'entitats contractades.

El detall de casdacuna de les activitats es troba a la Relació d'activitats de sensibilització en matèria de consum responsable:
www.diba.cat/web/consum/oferta-sectorial

D'acord amb les convocatòries corresponents, es preveu que el recurs estigui disponible a les anualitats 2021, 2022, 2023.
picto ajuntament
Destinataris

Ajuntaments, entitats municipals descentralitzades

picto Recurs material
Tipologia

Recurs material
Realització de serveis i activitats

picto calendari
Període de sol·licitud i vigència
2021Finalitzat
2022Finalitzat
202328/12/2022 - 31/10/2023
picto document
Procediment de concessió

Concessió directa amb concurrència


Requisits de concessió

Adhesió a la Xarxa Local de Consum

Termini màxim de resolució

Cinc mesos a partir de l'endemà de la data en què es presenti la sol·licitud.

Condicions de concertació

Nombre màxim de sol·licituds:
Una per ens.

Altres condicions:
- La prestació del recurs abastarà el període pluriennal que es concreti en el moment de l'aprovació de l'assistència.
- Si existeix un instrument vigent amb l'ens local que reguli l'assistència, no cal que es torni a presentar la sol·licitud per a aquest recurs.

Altres condicions d'execució i justificació:
La prestació del recurs abastarà el període plurianual que es concreti en el moment de l'aprovació de l'assistència.


Compromisos de qualitat

Garantir que el 100% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre qualsevol pregunta de l'enquesta del recurs prestat siguin iguals o superiors a 5 sobre 10 punts.

S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.

El 50% de les aprovacions o denegacions dels recursos s'han de comunicar mitjançant el PMT en un termini màxim de 90 dies hàbils des de la recepció de la sol·licitud, però mai en més de 5 mesos.

En cas d'incompliment del termini de 5 mesos, s'informarà per PMT als ens locals de les causes d'aquest i de les mesures adoptades en 5 dies hàbils.

Garantir que un mínim del 80% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre l'ajust del recurs prestat a les seves necessitats siguin iguals o superiors a 8 sobre 10 punts.

S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.


Normativa

  • Règim regulador del Catàleg de la Xarxa de Governs Locals 2023
  • Llei 22/2010 de 20 de juliol, del codi de consum de Catalunya

Objectius

Consum i producció responsables
  • 12. Consum i producció responsables

Convocatòria / Línia de suport

Catàleg 2021-2023: Xarxa de Governs Locals 2023

Accedeix a la tramitació

Fitxa de recurs

Descarrega

La teva carpeta

La carpeta d'impressió conté tots els recursos seleccionats i permet generar un document pdf per imprimir el llistat personalitzat de recursos.

Segell AENOR
Unitat prestadora
Servei de Suport a les Polítiques de Consum
Si voleu fer alguna consulta sobre el recurs, contacteu-nos
Formulari de contacte
Accedeix