Fitxa del recurs
Àrea de Serveis Generals i Transició Digital
Governs digitals
Dispositius i programari per facilitar el treball remot
Suport econòmic a través de la modalitat de fons de prestació per finançar la dotació de dispositius, equips informàtics i programari adquirits per potenciar el treball en remot (per exemple, portàtils, tallafocs, càmeres web, programari, etc.). L'objectiu del recurs és triple:
- Contribuir a millorar la dotació d'equips per teletreballar
- Facilitar la tramitació dels ajuts
- Assolir la màxima cobertura territorial possible.
El fons es distribueix en base als trams de població de referència establerts en el règim de la convocatòria. La font de les dades poblacionals és la de l'Institut Nacional d'Estadística (dades referides a 1 de gener de 2019, d'acord amb l'establert en el Reial Decret 743/2019, de 20 de desembre).
La distribució es realitza en les fases següents:
a) Import fix segons tram de població. Es distribueixen 739. 200 euros a través de l'assignació d'un import fix per a cada ens que varia en funció de la població:
- 1.800 euros fins a 1.000 habitants
- 2.000 euros de 1.001 a 2.500 habitants
- 2.500 euros de 2.501 a 5.000 habitants
- 4.000 de 5.001 a 10.000 habitants
- 5.000 de 10.001 a 20.000 habitants
b) Import proporcional. Es distribueixen 260.800 euros que s'assignen de manera proporcional a la població de referència del conjunt dels ens destinataris (1.149.913 habitants). La dotació de les Entitats Municipals Descentralitzades serà la que, atenent aquesta fórmula, correspondrà al seu tram de població.
Per aquest recurs no cal presentar sol·licitud.
Destinataris:
Ajuntaments de municipis de fins a 20.000 habitants, entitats municipals descentralitzades
Condicions d'acceptació
Documentació per a l'acceptació: | Formulari C3-002-21, descarregueu-lo a: www.diba.cat/documents/205293/343514128/C3-002-21.pdf |
Condicions d'execució i justificació
Despeses elegibles: | Capítol 6. |
Documentació per a la justificació: | En funció de la modalitat d'execució i l'import de l'ajut, s'ha d'adjuntar un dels formularis següents: - C4-001-21. A càrrec de l'ens destinatari, www.diba.cat/documents/205293/343514128/C4-001-21.pdf - C4-002-21. Per encàrrec en un ens instrumental, www.diba.cat/documents/205293/343514128/C4-002-21.pdf - C4-003-21. Mitjançant tècniques de col·laboració interadministratiu, www.diba.cat/documents/205293/343514128/C4-003-21.pdf - C4-004-21. Per encàrrec en altres ens destinatari, www.diba.cat/documents/205293/343514128/C4-004-21.pdf - C4-005-21. Justificació de despeses simplificada (ajuts iguals o inferiors a 2.000 EUR), www.diba.cat/documents/205293/343514128/C4-005-21.pdf |
Període d'execució i justificació: | Execució anual: 01/01/2021 a 31/12/2021 Justificació 2021: voluntària, fins 15/11/2021; final, 02/01/2022 a 30/04/2022 |
Garantir que el 100% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre qualsevol pregunta de l'enquesta del recurs prestat siguin iguals o superiors a 5 sobre 10 punts.
S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.
Verificar o requerir l'esmena del 80% de les justificacions presentades electrònicament en un termini màxim de 15 dies naturals des de l'entrada de la documentació a la Diputació, però mai en més de 20.
En cas d'incompliment del termini de 20 dies naturals, s'informarà per PMT als ens locals de les causes d'aquest i de les mesures adoptades en 5 dies hàbils.
Normativa aplicable:
- Règim regulador del Catàleg de la Xarxa de Governs Locals 2021Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya
Canal: Portal de tramitació (PMT)
Procediment de concessió:
Concessió directa amb concurrència
Unitat prestadora:
Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius
Tel. 934 723 510
ds.tsc@diba.cat
Formulari de contacte