Fitxa del recurs
Àrea de Bon Govern, Assistència Local i Cohesió Territorial
Governs digitals
Auditories retributives i registre salarial vinculats al pla d'igualtat intern dels ens locals
Aquest recurs té per objecte donar suport als ens locals per a que puguin donar resposta a les obligacions normatives en relació al registre salarial i a l'auditoria retributiva vinculada a plans d'igualtat, siguin aquests realitzats en el marc del projecte que desenvolupa l'Àrea d'Igualtat i Sostenibilitat Social a través de l'Oficina l'Oficina de Polítiques d'igualtat de la Diputació de Barcelona o siguin realitzats fora del marc d'aquest projecte. També ens dirigim a aquells ens que, a banda de l'elaboració de plans d'igualtat, estiguin interessats en realitzar una auditoria retributiva vinculada a la igualtat de gènere, validar l'auditoria que ja tinguin realitzada o vulguin assessorament en aspectes puntuals de les seves auditories.
Els productes d'aquest recurs són:
- Registre salarial
- Informe d'auditoria retributiva
Destinataris:
Ajuntaments de municipis de fins a 75.000 habitants, consells comarcals
Criteris de valoració: | Puntuació |
---|---|
Està valorat en un màxim de 30 punts, als quals s'arriba per: - Existència com a mínim d'un suport tècnic en un dels sectors clau en el projecte (rh-organització, polítiques d'igualtat): [20 punts]. - Existència com a mínim d'un suport tècnic en els dos sectors clau en el projecte (rh-organització, polítiques d'igualtat): [30 punts]. |
30 |
Està valorat en 30 punts d'assignació directa. |
30 |
Està valorat en un màxim de 20 punts, als quals s'arriba per: - Existència de lideratge i implicació de l'àmbit polític: [10 punts]. - Existència d'una interlocució tècnica: [10 punts]. |
20 |
Està valorat en 20 punts d'assignació directa. |
20 |
Requisits de concessió: |
---|
Per accedir al recurs s'estableix la puntuació mínima de 50. |
Termini màxim de resolució: |
---|
Tres mesos a partir de l'endemà de la data en què es presenti la sol·licitud. |
Condicions de sol·licitud
Nombre màxim de sol·licituds: | Una per ens local. |
Altres condicions: | L'ens haurà de fer contacte mitjançant l'adreça s.saom@diba.cat o al telèfon 934049360, sempre abans de fer la petició del recurs. |
Garantir que el 100% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre qualsevol pregunta de l'enquesta del recurs prestat siguin iguals o superiors a 5 sobre 10 punts.
S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.
El 50% de les aprovacions o denegacions dels recursos s'han de comunicar mitjançant el PMT en un termini màxim de 55 dies hàbils des de la recepció de la sol·licitud, però mai en més de 3 mesos.
En cas d'incompliment del termini de 3 mesos, s'informarà per PMT als ens locals de les causes d'aquest i de les mesures adoptades en 5 dies hàbils.
Garantir que un mínim del 70% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre la utilitat futura del producte lliurat siguin iguals o superiors a 8 sobre 10 punts.
S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.
Normativa aplicable:
- Règim regulador del Catàleg de la Xarxa de Governs Locals 2023
- Reial Decret 902/2020, de 13 d'octubre, d'igualtat retributiva entre dones i homes; Reial Decret 901/2020, de 13 d'octubre, pel que es regulen els plans d'igualtat i el seu registre.
Canal: Portal de tramitació (PMT)
Procediment de concessió:
Concessió directa amb concurrència
Unitat prestadora:
Gerència de Serveis d'Assistència al Govern Local
Tel. 934 049 400
gs.agovernl@diba.cat
Formulari de contacte