Cercador de catàleg de serveis

Catàleg de serveis

Logo del XGL

Auditories retributives i registre salarial vinculats al pla d'igualtat intern dels ens locals

CODI 110040
Recurs fora de terminiTermini tancat
Aquest recurs té per objecte donar suport als ens locals per a que puguin donar resposta a les obligacions normatives en relació al registre salarial i a l'auditoria retributiva vinculada a plans d'igualtat, siguin aquests realitzats en el marc del projecte que desenvolupa l'Oficina de Polítiques d'igualtat de la Diputació de Barcelona o siguin realitzats fora del marc d'aquest projecte. També ens dirigim a aquells ens que, a banda de l'elaboració de plans d'igualtat, estiguin interessats en realitzar una auditoria retributiva vinculada a la igualtat de gènere, validar l'auditoria que ja tinguin realitzada o vulguin assessorament en aspectes puntuals de les seves auditories.

Els productes d'aquest recurs són:
- Registre salarial
- Informe d'auditoria retributiva

D'acord amb les convocatòries corresponents, es preveu que el recurs estigui disponible a l'anualitat 2022.
picto ajuntament
Destinataris

Ajuntaments de municipis de fins a 75.000 habitants, consells comarcals

picto Recurs tècnic
Tipologia

Recurs tècnic
Redacció de plans, projectes i informes

picto calendari
Període de sol·licitud i vigència
202214/06/2022 - 30/09/2022
picto document
Procediment de concessió

Concessió directa amb concurrència


Criteris de valoració

Per accedir al recurs s'estableix la puntuació mínima de 50.

Està valorat en un màxim de 30 punts, als quals s'arriba per:
- Existència com a mínim d'un suport tècnic en un dels sectors clau en el projecte (rh-organització, polítiques d'igualtat): [20 punts].
- Existència com a mínim d'un suport tècnic en els dos sectors clau en el projecte (rh-organització, polítiques d'igualtat): [30 punts].

Està valorat en 30 punts d'assignació directa.

Està valorat en un màxim de 20 punts, als quals s'arriba per:
- Existència de lideratge i implicació de l'àmbit polític: [10 punts].
- Existència d'una interlocució tècnica: [10 punts].

Està valorat en 20 punts d'assignació directa.

Requisits de concessió

Per accedir al recurs s'estableix la puntuació mínima de 50

Condicions de concertació


Compromisos de qualitat

Garantir que el 100% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre qualsevol pregunta de l'enquesta del recurs prestat siguin iguals o superiors a 5 sobre 10 punts.

S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.

El 50% de les aprovacions o denegacions dels recursos s'han de comunicar mitjançant el PMT en un termini màxim de 55 dies hàbils des de la recepció de la sol·licitud, però mai en més de 3 mesos.

En cas d'incompliment del termini de 3 mesos, s'informarà per PMT als ens locals de les causes d'aquest i de les mesures adoptades en 5 dies hàbils.

Garantir que un mínim del 70% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre la utilitat futura del producte lliurat siguin iguals o superiors a 8 sobre 10 punts.

S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.


Normativa

  • Règim regulador del Catàleg de la Xarxa de Governs Locals 2022
  • Reial Decret 902/2020, de 13 d'octubre, d'igualtat retributiva entre dones i homes; Reial Decret 901/2020, de 13 d'octubre, pel que es regulen els plans d'igualtat i el seu registre.

Objectius

Pau, justícia i institucions sòlides
  • 16. Pau, justícia i institucions sòlides

Convocatòria / Línia de suport

Catàleg 2021-2023: Xarxa de Governs Locals 2022

Accedeix a la tramitació

Fitxa de recurs

Descarrega

La teva carpeta

La carpeta d'impressió conté tots els recursos seleccionats i permet generar un document pdf per imprimir el llistat personalitzat de recursos.

Segell AENOR
Unitat prestadora
Gerència de Serveis d'Assistència al Govern Local
Si voleu fer alguna consulta sobre el recurs, contacteu-nos
Formulari de contacte
Accedeix