Fitxa del recurs
Àrea de Serveis Generals i Transició Digital
Governs digitals
Adquisició de dispositius integrables a la plataforma tecnològica per a la gestió urbana
Es dona suport per l'aprovisionament de dispositius compatibles amb els protocols estàndards d'intercanvi d'informació de la plataforma Smart Region de la Diputació de Barcelona com a elements de base que permetin integrar-hi les solucions de gestió urbana dels ens locals.
Destinataris:
Ajuntaments de municipis entre 2.501 habitants i 75.000 habitants
Requisits de concessió: |
---|
Per accedir al recurs s'estableix la puntuació mínima de 40 |
Termini màxim de resolució: |
---|
Tres mesos a partir de l'endemà de la data en què finalitzi el termini de sol·licitud. |
Condicions de sol·licitud
Documentació que s'ha d'annexar: | - Memòria explicativa que detalli els sistemes que es volen integrar (tipologia i volum de dispositius, fabricant, sistema de transmissió de dades, etc.), així com els objectius que es volen assolir amb la integració a Sentilo. Documentació acreditativa del grau de maduresa, viabilitat i execució del projecte. - Pla o estratègia vigent en l'àmbit d'actuació que avala l'adquisició (si existeix) |
Nombre màxim de sol·licituds: | Una per ens |
Altres condicions: | - Haver presentat sol·licitud en edicions anteriors del catàleg del recurs material "plataforma tecnològica per a la gestió urbana". - Alternativament a l'anterior condició, haver sol·licitat en aquesta mateixa edició del catàleg, el recurs material "plataforma tecnològica per a la gestió urbana, durant el període de sol·licitud d'aquest recurs econòmic. |
Condicions d'execució i justificació
Despeses elegibles: | Capítol 6. S'haurà de justificar amb les factures corresponents dels equips adquirits directament relacionats amb l'objecte del recurs. |
Import màxim d'ajut: | 10.000 € |
Documentació per a la justificació: | Dades econòmiques C4-001, descarregueu-lo a: www.diba.cat/documents/205293/360028585/C4-001-23.pdf Memòria de realització, descarregueu-la a: www.diba.cat/documents/205293/380439764/C4-006-23.pdf |
Període d'execució i justificació: | Anual, 01/01/2023 a 31/12/2023 Justificació voluntària, fins 15/11/2023; final, 02/01/2024 a 31/03/2024 |
Garantir que el 100% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre qualsevol pregunta de l'enquesta del recurs prestat siguin iguals o superiors a 5 sobre 10 punts.
S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.
Garantir que un mínim del 50% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre la quantia de l'import atorgat siguin iguals o superiors a 7 sobre 10 punts.
S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.
Normativa aplicable:
- Règim regulador del Catàleg de la Xarxa de Governs Locals 2023
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic; Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya; Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
Canal: Portal de tramitació (PMT)
2022: Finalitzat
2023: 28/12/2022 a 09/02/2023
Procediment de concessió:
Concurrència competitiva
Unitat prestadora:
Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius
Tel. 934 723 510
ds.tsc@diba.cat
Formulari de contacte