Fitxa del recurs
Àrea de Bon Govern, Assistència Local i Cohesió Territorial
Governs digitals

Planificació de la plantilla a futur: anàlisi de la temporalitat i disseny d'un pla d'estabilització
S'ofereix suport i assessorament tècnic en l'anàlisi de la temporalitat de la plantilla de personal per elaborar una proposta d'estabilització de l'ocupació temporal on es determinen les places susceptibles d'estabilització en funció de la normativa vigent, la situació de temporalitat i les prioritats de l'organització.
- Inclou la revisió dels expedients de personal per identificar totes les places ocupades de forma temporal (funcionari interí i laboral temporal).
- Inclou l'elaboració d'un informe de la situació de temporalitat i proposta d'estabilització de l'ocupació temporal.
Destinataris:
Ajuntaments de municipis de fins a 75.000 habitants, consells comarcals, mancomunitats, consorcis locals, entitats municipals descentralitzades
Criteris de valoració: | Puntuació |
---|---|
- Existència d'un departament de recursos humans com a unitat orgànica diferenciada: [50 punts] - Existència de, com a mínim, una dotació d'1 tècnic associat a l'àmbit de recursos humans: [25 punts] - Existència d'un suport administratiu assignat a l'àmbit de recursos humans: [15 punts] |
50 |
Es prioritzaran els municipis que no hagin rebut aquest tipus d'assistència en l'any immediatament anterior | 35 |
Es prioritzaran els municipis de fins a 5.000 habitants | 15 |
Per accedir al recurs s'estableix la puntuació mínima de 40. |
Requisits de concessió: |
---|
Per accedir al recurs s'estableix la puntuació mínima de 40 |
Condicions de sol·licitud
Documentació que s'ha d'annexar: | Dades tècniques C1-191, descarregueu-lo a: www.diba.cat/documents/205293/359989361/C1-191-22.pdf |
Nombre màxim de sol·licituds: | Una per ens |
Altres condicions: | L'ens haurà de fer contacte mitjançant l'adreça s.adarh@diba.cat o al telèfon 934 049 360, sempre abans de fer la petició del recurs. |
Garantir que el 100% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre qualsevol pregunta de l'enquesta del recurs prestat siguin iguals o superiors a 5 sobre 10 punts.
S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.
El 50% de les aprovacions o denegacions dels recursos s'han de comunicar mitjançant el PMT en un termini màxim de 55 dies hàbils des de la recepció de la sol·licitud, però mai en més de 3 mesos.
En cas d'incompliment del termini de 3 mesos, s'informarà per PMT als ens locals de les causes d'aquest i de les mesures adoptades en 5 dies hàbils.
Garantir que un mínim del 70% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre la utilitat futura del producte lliurat siguin iguals o superiors a 8 sobre 10 punts.
S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.
Normativa aplicable:
- Règim regulador del Catàleg de la Xarxa de Governs Locals 2022
- Reial Decret Llei 14/2021, de 6 de juliol, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública


Canal: Portal de tramitació (PMT)

2023: Pendent

Procediment de concessió:
Concessió directa amb concurrència
Unitat prestadora:
Gerència de Serveis d'Assistència al Govern Local
Tel. 934 049 400
gs.agovernl@diba.cat
Formulari de contacte
