Fitxa del recurs
Àrea de Serveis Generals i Transició Digital
Governs digitals

Adquisició de dispositius integrables a la plataforma tecnològica per a la gestió urbana
Es dona suport per l'aprovisionament de dispositius compatibles amb els protocols estàndards d'intercanvi d'informació de la plataforma Smart Region de la Diputació de Barcelona com a elements de base que permetin integrar-hi les solucions de gestió urbana dels ens locals.
Destinataris:
Ajuntaments de municipis d'entre 2.501 i 75.000 habitants
Requisits de concessió: |
---|
Per accedir al recurs s'estableix la puntuació mínima de 40 |
Condicions de sol·licitud
Documentació que s'ha d'annexar: | Memòria explicativa que detalli els sistemes que es volen integrar (tipologia i volum de dispositius, fabricant, sistema de transmissió de dades, etc.), així com els objectius que es volen assolir amb la integració a Sentilo. Documentació acreditativa del grau de maduresa, viabilitat i execució del projecte. |
Nombre màxim de sol·licituds: | Una per ens. |
Condicions d'execució i justificació
Despeses elegibles: | Capítol 6. S'haurà de justificar amb les factures corresponents dels equips adquirits directament relacionats amb l'objecte del recurs. |
Import màxim d'ajut: | 5.000 € |
Documentació per a la justificació: | Dades econòmiques C4-001, descarregueu-lo a: www.diba.cat/documents/205293/359988748/C4-001-22.pdf Memòria de realització, descarregueu-la a: www.diba.cat/documents/205293/359989386/C4-006-22.pdf |
Període d'execució i justificació: | Anual, 01/01/2022 a 31/12/2022 Justificació voluntària, fins 15/11/2022; final, 02/01/2023 a 31/03/2023 |
Garantir que el 100% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre qualsevol pregunta de l'enquesta del recurs prestat siguin iguals o superiors a 5 sobre 10 punts.
S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.
Garantir que un mínim del 50% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre la quantia de l'import atorgat siguin iguals o superiors a 7 sobre 10 punts.
S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.
Normativa aplicable:
- Règim regulador del Catàleg de la Xarxa de Governs Locals 2022
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic; Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya; Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.


Canal: Portal de tramitació (PMT)

2022: 05/01/2022 a 08/02/2022

Procediment de concessió:
Concurrència competitiva
Unitat prestadora:
Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius
Tel. 934 723 510
ds.tsc@diba.cat
Formulari de contacte
