Cercador de catàleg de serveis

Catàleg de serveis

Logo del XGL

Mobiliari i equipament de biblioteques noves o en transformació

CODI 132495
Recurs fora de terminiTermini tancat
Davant el procés de creació, rehabilitació integral o trasllat d'una biblioteca pública municipal i la necessitat de contractar l'adquisició de mobiliari, s'ofereix la redacció del projecte de mobiliari i equipament d'acord amb la normativa actual i adaptat als paràmetres del Mapa de Lectura Pública de Catalunya. Inclou el projecte de mobiliari (prestatges, cadires, etc.) i equipament (armaris compactes, cortines, etc.), i pot incloure equipament audiovisual i equipament d'autoservei amb radiofreqüència.

S'ofereix exclusivament a biblioteques de la Xarxa de Biblioteques Municipals (XBM) de la Diputació de Barcelona i a aquelles que representin l'inici de la prestació de servei de biblioteca pública al municipi.

La redacció del projecte de mobiliari i equipament estarà condicionada al calendari de les obres i al requisit de que hi hagi els tancaments interiors i exteriors realitzats. A l'inici de l'obra es pactarà el calendari per la realització del projecte per tal d'adaptar el màxim el projecte a les necessitats finals del nou equipament i qualsevol retard en les obres comportarà el corresponent retard en la redacció del projecte de mobiliari.

D'acord amb les convocatòries corresponents, es preveu que el recurs estigui disponible a les anualitats 2024,2025,2026 i 2027.
picto ajuntament
Destinataris

Ajuntaments de municipis d'entre 1.001 i 20.000 habitants

picto Recurs tècnic
Tipologia

Recurs tècnic
Redacció de plans, projectes i informes

picto calendari
Període de sol·licitud i vigència
202428/12/2023 - 31/10/2024
2025Pendent
2026Pendent
2027Pendent
picto document
Procediment de concessió

Concessió directa amb concurrència


Criteris de valoració

Per accedir al recurs s'estableix la puntuació mínima de 60.
Població superior a 2.500 habitants i ajut concedit al Programa General d'Inversions per a la biblioteca40 punts
Disposar d'un arquitecte municipal que gestioni l'execució de la intervenció i la vinculi amb la gestió administrativa de la contractació25 punts
Tenir l'obra iniciada i amb una execució superior al 20%20 punts
Adequació als paràmetres del Mapa de Lectura Pública de Catalunya15 punts

Requisits de concessió

Disposar de conveni formalitzat i vigent amb la Diputació de Barcelona per a la gestió integrada a la XBM de la biblioteca, no s'exigirà quan la biblioteca destinatària representi l'inici de la prestació de servei de biblioteca pública al municipi.

Termini màxim de resolució

Tres mesos a partir de l'endemà de la data en què es presenti la sol·licitud.

Condicions de concertació

Documentació que s'ha d'annexar:
Dades tècniques C1-132495-24, descarregueu-lo a:
www.diba.cat/documents/205293/399936240/C1-132495-24.pdf

Nombre màxim de sol·licituds:
Una sol·licitud per municipi i per biblioteca de la Xarxa.

Altres condicions:
- L'actuació prevista ha de suposar complir amb allò que estableix el Mapa de Lectura Pública o bé un creixement en superfície de la biblioteca respecte a la situació actual d'un mínim del 50%.
- L'ajuntament sol·licitant ha de tenir consignació pressupostària suficient en l'exercici en curs per licitar l'adquisició del mobiliari , o bé comprometre's a tenir-la en l'exercici en el que es prevegui executar l'actuació.
- Disposar de conveni formalitzat i vigent amb la Diputació de Barcelona per a la gestió integrada a la Xarxa de Biblioteques Municipals de la biblioteca. No s'exigirà quan la biblioteca destinatària representi l'inici de la prestació de servei de biblioteca pública al municipi.

Documentació per a l'acceptació:
- Plànols edifici en format DWG i PDF
- Antecedents o estudis previs de distribució de mobiliari (Opcional)


Compromisos de qualitat

Garantir que el 100% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre qualsevol pregunta de l'enquesta del recurs prestat siguin iguals o superiors a 5 sobre 10 punts.

S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.

El 50% de les aprovacions o denegacions dels recursos s'han de comunicar mitjançant el PMT en un termini màxim de 55 dies hàbils des de la recepció de la sol·licitud, però mai en més de 3 mesos.

En cas d'incompliment del termini de 3 mesos, s'informarà per PMT als ens locals de les causes d'aquest i de les mesures adoptades en 5 dies hàbils.

Garantir que un mínim del 70% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre la utilitat futura del producte lliurat siguin iguals o superiors a 8 sobre 10 punts.

S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.


Normativa

  • Règim regulador del Catàleg de la Xarxa de Governs Locals 2024.
    Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.
  • Llei 4/1993, de 18 de març, del sistema bibliotecari de Catalunya.

Objectius

Educació de qualitatIgualtat de gènerePau, justícia i institucions sòlides
  • 4. Educació de qualitat
  • 5. Igualtat de gènere
  • 16. Pau, justícia i institucions sòlides

Convocatòria / Línia de suport

Catàleg 2024-2027: Xarxa de Governs Locals 2024

Accedeix a la tramitació

Fitxa de recurs

Descarrega

La teva carpeta

La carpeta d'impressió conté tots els recursos seleccionats i permet generar un document pdf per imprimir el llistat personalitzat de recursos.

Segell AENOR
Unitat prestadora
Oficina de Programació i Avaluació
Si voleu fer alguna consulta sobre el recurs, contacteu-nos
Formulari de contacte
Accedeix