Fitxa del recurs
Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme
Economia i treball

Porta a ResiduRecurs
La Borsa de Subproductes de Catalunya és una plataforma marketplace que té per objectiu posar en contacte les empreses i indústries d'un territori i facilitar la compra venda de subproductes, residus, recursos i matèries primeres secundàries. A través de l'instrument "Porta a ResiduRecurs" els ens locals poden disposar d'una Borsa de Subproductes a nivell comarcal amb abast territorial, oferint un espai segur i eficaç a les empreses per negociar amb altres usuaris i convertir els seus residus en recursos, impulsant la innovació verda.
Ens locals que encara no disposin de l'eina "Porta a ResiduRecurs", aquest recurs inclou:
- Suport TIC per implementar i mantenir l'instrument "Porta a ResiduRecurs" al web de l'entitat
- Suport tècnic per a la implantació territorial del servei
- Foment del treball en xarxa
- Accés als usuaris i als anuncis publicats a la comarca
- Formació dels tècnics per a l'ús de l'eina
- Recursos bàsics de comunicació del servei
Ens locals que ja disposin de l'eina "Porta a ResiduRecurs", aquest recurs inclou
- Suport TIC per mantenir l'instrument "Porta a ResiduRecurs" al web de l'entitat
- Suport tècnic per a la consolidació territorial del servei
- Foment del treball en xarxa
Destinataris:
Consells comarcals
Requisits de concessió: |
---|
Disposar d'una persona referent de la plataforma a l'entitat local. |
Termini màxim de resolució: |
---|
Cinc mesos a partir de l'endemà de la data en què es presenti la sol·licitud. |
Condicions de sol·licitud
Documentació que s'ha d'annexar: | Dades tècniques C1-095, descarregueu-lo a: www.diba.cat/documents/205293/379305522/C1-095-23.pdf |
Nombre màxim de sol·licituds: | Una per ens |
Garantir que el 100% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre qualsevol pregunta de l'enquesta del recurs prestat siguin iguals o superiors a 5 sobre 10 punts.
S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.
El 50% de les aprovacions o denegacions dels recursos s'han de comunicar mitjançant el PMT en un termini màxim de 90 dies hàbils des de la recepció de la sol·licitud, però mai en més de 5 mesos.
En cas d'incompliment del termini de 5 mesos, s'informarà per PMT als ens locals de les causes d'aquest i de les mesures adoptades en 5 dies hàbils.
Garantir que un mínim del 80% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre l'ajust del recurs prestat a les seves necessitats siguin iguals o superiors a 8 sobre 10 punts.
S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.
Normativa aplicable:
- Règim regulador del Catàleg de la Xarxa de Governs Locals 2023


Canal: Portal de tramitació (PMT)

2023: 28/12/2022 a 09/02/2023

Procediment de concessió:
Concessió directa amb concurrència
Unitat prestadora:
Oficina Tècnica d'Estratègies per al Desenvolupament Econòmic
Tel. 934 049 171
ot.estrategiesde@diba.cat
Formulari de contacte
