Cercador de catàleg de serveis

Catàleg de serveis

Suport al tractament de l'inventari

CODI 23309
Recurs fora de terminiTermini tancat
Com a complement al programari comptable, es disposa d'un de Gestió patrimonial que permet la gestió i control dels béns i drets que formen el patrimoni municipal.
El suport a la gestió del tractament de l'inventari consisteix en l'assessorament i assistència en la gestió dels actius econòmics, la seva correspondència amb l'immobilitzat comptable i la generació del compte patrimonial.
Es facilita a l'ens local accés als programaris específics per aquesta tasca, instal·lats als servidors de la Diputació de Barcelona, mitjançant via telemàtica.
És competència de l'ens local la introducció de les dades i operacions adients per mantenir la informació al dia. És competència de la Diputació de Barcelona l'assessorament i l'assistència en aquest àmbit, en la forma d'utilitzar el programari, així com el manteniment i salvaguarda de les dades associades al mateix.

Si existeix un instrument vigent amb l'ens locals que reguli l'assistència, no cal que es torni a presentar la sol·licitud per a aquest recurs.

D'acord amb les convocatòries corresponents, es preveu que el recurs estigui disponible a les anualitats 2021, 2022, 2023.
picto ajuntament
Destinataris

Ajuntaments de municipis de fins a 30.000 habitants, consells comarcals, mancomunitats, consorcis locals, entitats municipals descentralitzades

picto Recurs tècnic
Tipologia

Recurs tècnic
Desenvolupament i manteniment d'eines informàtiques

picto calendari
Període de sol·licitud i vigència
2021Finalitzat
2022Finalitzat
202301/01/2023 - 31/12/2023
picto document
Procediment de concessió

Concessió directa amb concurrència


Requisits de concessió

Haver signat el conveni d'assistència a la gestió econòmica local (ASGEL)

Condicions de concertació

Altres condicions:
Els destinataris del recurs són: ajuntaments de municipis de fins a 30.000 habitants, consells comarcals, mancomunitats, consorcis locals i entitats municipals descentralitzades.

Altres condicions d'execució i justificació:
La prestació del recurs abastarà el període pluriennal que es concreti en el moment de l'aprovació de l'assistència.


Normativa

  • Conveni d'assistència a la gestió econòmica local (ASGEL). Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya
  • Decret 336/1988, de 17 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament del patrimoni dels ens locals; Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals; Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local; Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova la Llei municipal i de règim local de Catalunya.
    El recurs respon a serveis i competències de prestació obligatòria per a les diputacions per a municipis Fins a 20.000 habitants.

Objectius

Pau, justícia i institucions sòlides
  • 16. Pau, justícia i institucions sòlides

Convocatòria / Línia de suport

Suport a la gestió econòmica 2023

Accedeix a la tramitació

Fitxa de recurs

Descarrega

La teva carpeta

La carpeta d'impressió conté tots els recursos seleccionats i permet generar un document pdf per imprimir el llistat personalitzat de recursos.

Unitat prestadora
Servei d'Assistència Econòmico-Financera
Si voleu fer alguna consulta sobre el recurs, contacteu-nos
Formulari de contacte
Accedeix