Cercador de catàleg de serveis

Catàleg de serveis

Recepció de factures per via electrònica

CODI 23301
Recurs fora de terminiTermini tancat
El suport per a la recepció de factures per via electrònica permet la tramesa i facilita la gestió de factures en format electrònic provinents de qualsevol dels proveïdors de l'ens local. Aquest servei està limitat a les entitats que utilitzen el suport comptable dins l'opció de connexió en xarxa, i es regirà per les condicions de la prestació establertes en el conveni signat entre el Consorci d'Administració Oberta de Catalunya (AOC) i la Diputació de Barcelona, vigent en cada moment.
Per sol·licitar aquest suport cal trametre una petició, per part de l'Interventor, a través del Portal de tramitació (PMT) de la Diputació de Barcelona. Posteriorment, l'entitat haurà de prendre l'acord administratiu corresponent, d'acord amb el model tipus de resolució aprovat per la Diputació de Barcelona, i trametre a la mateixa aquesta resolució conjuntament amb el justificant d'haver enviat, a través de l'EACAT, el formulari d'adhesió requerit pel consorci AOC per donar d'alta a l'entitat sol·licitant d'aquest servei.
Una vegada facilitat per la Diputació de Barcelona l'enllaç electrònic corresponent a la bústia de lliurament de factures del servei e.FACT, l'ens local es compromet a publicar-lo en la seva seu electrònica per garantir que qualsevol empresa proveïdora pugui enviar a l'organisme receptor factures en format electrònic.

Si existeix un instrument vigent amb l'ens locals que reguli l'assistència, no cal que es torni a presentar la sol·licitud per a aquest recurs.

D'acord amb les convocatòries corresponents, es preveu que el recurs estigui disponible a les anualitats 2021, 2022, 2023.
picto ajuntament
Destinataris

Ajuntaments de municipis de fins a 30.000 habitants, consells comarcals, mancomunitats, consorcis locals, entitats municipals descentralitzades

picto Recurs tècnic
Tipologia

Recurs tècnic
Desenvolupament i manteniment d'eines informàtiques

picto calendari
Període de sol·licitud i vigència
2021Finalitzat
2022Finalitzat
202301/01/2023 - 31/12/2023
picto document
Procediment de concessió

Concessió directa amb concurrència


Requisits de concessió

Haver signat el conveni d'assistència a la gestió econòmica local (ASGEL)

Condicions de concertació

Altres condicions:
Els destinaris dels recurs són: ajuntaments de municipis de fins a 30.000 habitants, consells comarcals, mancomunitats, consorcis locals i entitats municipals descentralitzades.

Altres condicions d'execució i justificació:
La prestació del recurs abastarà el període pluriennal que es concreti en el moment de l'aprovació de l'assistència.


Normativa

  • Conveni d'assistència a la gestió econòmica local (ASGEL). Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya
  • Llei 25/2013, de 27 de desembre, d'impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic.
    El recurs respon a serveis i competències de prestació obligatòria per a les diputacions per a municipis Fins a 20.000 habitants.

Objectius

Pau, justícia i institucions sòlides
  • 16. Pau, justícia i institucions sòlides

Convocatòria / Línia de suport

Suport a la gestió econòmica 2023

Accedeix a la tramitació

Fitxa de recurs

Descarrega

La teva carpeta

La carpeta d'impressió conté tots els recursos seleccionats i permet generar un document pdf per imprimir el llistat personalitzat de recursos.

Unitat prestadora
Servei d'Assistència Econòmico-Financera
Si voleu fer alguna consulta sobre el recurs, contacteu-nos
Formulari de contacte
Accedeix