Fitxa del recurs
Àrea de Serveis Generals i Transició Digital
Governs digitals
Desenvolupament d'estratègies de ciutat intel·ligent
S'ofereix assistència tècnica als ajuntaments per a la diagnosi de solucions de ciutat intel·ligent aplicades a la gestió urbana.
Hi ha dues línies de suport:
- Definició i desenvolupament d'estratègies de ciutat intel·ligent.
- Disseny de solucions de ciutat intel·ligent per a àmbits de gestió municipal concrets. Aquesta línia es divideix en les categories següents per a un àmbit municipal concret:
i) Recerca i definició de solucions innovadores de ciutat intel·ligent
ii) Suport a la implantació de solucions de ciutat intel·ligent.
Destinataris:
Ajuntaments de municipis de més de 2.500 habitants, mancomunitats
Requisits de concessió: |
---|
Per accedir al recurs s'estableix la puntuació mínima de 40 |
Termini màxim de resolució: |
---|
Cinc mesos a partir de l'endemà de la data en què es presenti la sol·licitud. |
Condicions de sol·licitud
Documentació que s'ha d'annexar: | - Memòria explicativa dels àmbits de gestió urbana que constitueixen l'estratègia de ciutat intel·ligent a l'ens local. - Certificació de la resolució o acord d'assignació del personal amb capacitat de gestió transversal implicat en la coordinació interna de l'actuació. |
Nombre màxim de sol·licituds: | Una per ens. |
Altres condicions: | - La línia de suport "Definició i desenvolupament d'estratègies de ciutat intel·ligent" s'ofereix a municipis de fins a 20.000 habitants. - Quan es realitza la sol·licitud no ha d'estar en curs de realització una altra actuació del mateix recurs. |
Garantir que el 100% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre qualsevol pregunta de l'enquesta del recurs prestat siguin iguals o superiors a 5 sobre 10 punts.
S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.
El 50% de les aprovacions o denegacions dels recursos s'han de comunicar mitjançant el PMT en un termini màxim de 90 dies hàbils des de la recepció de la sol·licitud, però mai en més de 5 mesos.
En cas d'incompliment del termini de 5 mesos, s'informarà per PMT als ens locals de les causes d'aquest i de les mesures adoptades en 5 dies hàbils.
Garantir que un mínim del 70% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre la utilitat futura del producte lliurat siguin iguals o superiors a 8 sobre 10 punts.
S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.
Normativa aplicable:
- Règim regulador del Catàleg de la Xarxa de Governs Locals 2023
Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya - Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern; Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern; Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic; Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya; Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya
Canal: Portal de tramitació (PMT)
2022: Finalitzat
2023: 28/12/2022 a 30/04/2023
Procediment de concessió:
Concessió directa amb concurrència
Unitat prestadora:
Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius
Tel. 934 723 510
ds.tsc@diba.cat
Formulari de contacte