Fitxa del recurs

Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública
Comerç i consum

Visites periòdiques de la unitat mòbil d'informació al consumidor

Atenció i assessorament presencial i personalitzat en l'àmbit del consum adreçat a la ciutadania, així com a personal tècnic i electe municipal. Els destinataris d'aquest recurs són els ens locals adherits a la Xarxa Local de Consum que no disposen d'un servei específic. La prestació d'aquest recurs es realitza mitjançant les visites que les unitats mòbils d'informació al consumidor fan als ens locals.

D'acord amb les convocatòries corresponents, es preveu que el recurs estigui disponible a les anualitats 2021, 2022, 2023.


Destinataris:
Ajuntaments de municipis de fins a 10.000 habitants, entitats municipals descentralitzades

Requisits de concessió:
Adhesió a la Xarxa Local de Consum
No disposar d'un Servei públic de consum en funcionament

Condicions de sol·licitud

Nombre màxim de sol·licituds: Una per ens.

Normativa aplicable:

  • Reglament de la Xarxa Local de Consum
  • Llei 22/2010 de 20 de juliol, del codi de consum de Catalunya
ODS
12. Consum i producció responsables

Més informació

Afegeix a la carpeta Descarrega
Convocatòria / línia de suportConvocatòria / línia de suport
Oferta Consum 2022
Canal: Sol·licitud general
Termini sol·licitud Període de vigència i sol·licitud
2021: Finalitzat
2022: 03/01/2022 a 31/12/2022
2023: Pendent
Recurs material Recurs material
Realització de serveis i activitats

Procediment de concessió:
Concessió directa amb concurrència

Unitat prestadora:
Servei de Suport a les Polítiques de Consum

Tel. 934 022 143
s.suportpolc@diba.cat
Formulari de contacte
Codi recurs
22311