Cercador de catàleg de serveis

Catàleg de serveis

Logo del XGL

Revisió i assessorament per a l'elaboració i millora del registre de personal

CODI 22249
Recurs fora de terminiTermini tancat
Suport tècnic per a millorar i ordenar el Registre de personal com a instrument de planificació de recursos humans, regulat per la normativa estatal i autonòmica en el que s'han d'inscriure-hi totes les persones al servei de l'ens local i les anotacions relatives als actes i resolucions que afectin el seu historial.

El suport consistirà en consultar els expedients de personal, indicar els continguts, l'estructura, la sistematització de dades i el manteniment que requereix el registre.
L'objectiu és que l'ajuntament guanyi agilitat i rapidesa en la recerca, consulta, tractament i utilització de les dades del personal en la pròpia gestió de recursos humans i per tant, que millori l'instrument.

S'aportaran i facilitaran els models registrals adaptats a l'administració local en versió pdf o word amb la finalitat que l'ajuntament comenci a treballar a futur un registre amb la integració i digitalització de les dades.

D'acord amb les convocatòries corresponents, es preveu que el recurs estigui disponible a les anualitats 2021, 2022, 2023.
picto ajuntament
Destinataris

Ajuntaments de municipis de fins a 5.000 habitants

picto Recurs tècnic
Tipologia

Recurs tècnic
Redacció de plans, projectes i informes

picto calendari
Període de sol·licitud i vigència
2021Finalitzat
202205/01/2022 - 31/12/2022
2023Pendent
picto document
Procediment de concessió

Concessió directa amb concurrència


Criteris de valoració

Per accedir al recurs s'estableix la puntuació mínima de 40.

La viabilitat tècnica es valorarà en funció a dos paràmetres:
- Existència prèvia d'un sistema tecnològic integrat de RH (programari): [60 punts].
- Existència prèvia d'un sistema no tecnològic d'informació de RH (en paper): [30 punts ].

- Existència d'un departament de recursos humans com a unitat orgànica diferenciada: [40 punts].
- Existència de, com a mínim, una dotació d'1 tècnic associat a l'àmbit de recursos humans: [20 punts].
- Existència d'un suport administratiu assignat a l'àmbit de recursos humans: [15 punts].

Requisits de concessió

Per accedir al recurs s'estableix la puntuació mínima de 40

Termini màxim de resolució

Tres mesos a partir de l'endemà de la data en què es presenti la sol·licitud.

Condicions de concertació

Documentació que s'ha d'annexar:
Dades tècniques C1-192, descarregueu-lo a:
www.diba.cat/documents/205293/359989361/C1-192-22.pdf

Nombre màxim de sol·licituds:
Una per ens.

Altres condicions:
L'ens haurà de fer contacte mitjançant l'adreça s.adarh@diba.cat o al telèfon 934 049 360, sempre abans de fer la petició del recurs.


Compromisos de qualitat

Garantir que el 100% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre qualsevol pregunta de l'enquesta del recurs prestat siguin iguals o superiors a 5 sobre 10 punts.

S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.

El 50% de les aprovacions o denegacions dels recursos s'han de comunicar mitjançant el PMT en un termini màxim de 55 dies hàbils des de la recepció de la sol·licitud, però mai en més de 3 mesos.

En cas d'incompliment del termini de 3 mesos, s'informarà per PMT als ens locals de les causes d'aquest i de les mesures adoptades en 5 dies hàbils.

Garantir que un mínim del 70% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre la utilitat futura del producte lliurat siguin iguals o superiors a 8 sobre 10 punts.

S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.


Normativa

  • Règim regulador del Catàleg de la Xarxa de Governs Locals 2022
    Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya

Objectius

Pau, justícia i institucions sòlides
  • 16. Pau, justícia i institucions sòlides

Convocatòria / Línia de suport

Catàleg 2021-2023: Xarxa de Governs Locals 2022

Accedeix a la tramitació

Fitxa de recurs

Descarrega

La teva carpeta

La carpeta d'impressió conté tots els recursos seleccionats i permet generar un document pdf per imprimir el llistat personalitzat de recursos.

Segell AENOR
Unitat prestadora
Gerència de Serveis d'Assistència al Govern Local
Si voleu fer alguna consulta sobre el recurs, contacteu-nos
Formulari de contacte
Accedeix