Fitxa del recurs
Àrea de Bon Govern, Assistència Local i Cohesió Territorial
Governs digitals

Revisió i assessorament per a l'elaboració i millora del registre de personal
Suport tècnic per a millorar i ordenar el Registre de personal com a instrument de planificació de recursos humans, regulat per la normativa estatal i autonòmica en el que s'han d'inscriure-hi totes les persones al servei de l'ens local i les anotacions relatives als actes i resolucions que afectin el seu historial.
El suport consistirà en consultar els expedients de personal, indicar els continguts, l'estructura, la sistematització de dades i el manteniment que requereix el registre.
L'objectiu és que l'ajuntament guanyi agilitat i rapidesa en la recerca, consulta, tractament i utilització de les dades del personal en la pròpia gestió de recursos humans i per tant, que millori l'instrument.
S'aportaran i facilitaran els models registrals adaptats a l'administració local en versió pdf o word amb la finalitat que l'ajuntament comenci a treballar a futur un registre amb la integració i digitalització de les dades.
D'acord amb les convocatòries corresponents, es preveu que el recurs estigui disponible a les anualitats 2021, 2022, 2023.
Destinataris:
Ajuntaments de municipis de fins a 5.000 habitants
Criteris de valoració: | Puntuació |
---|---|
La viabilitat tècnica es valorarà en funció a dos paràmetres: - Existència prèvia d'un sistema tecnològic integrat de RH (programari): [60 punts]. - Existència prèvia d'un sistema no tecnològic d'informació de RH (en paper): [30 punts ]. |
60 |
- Existència d'un departament de recursos humans com a unitat orgànica diferenciada: [40 punts]. - Existència de, com a mínim, una dotació d'1 tècnic associat a l'àmbit de recursos humans: [20 punts]. - Existència d'un suport administratiu assignat a l'àmbit de recursos humans: [15 punts]. |
40 |
Per accedir al recurs s'estableix la puntuació mínima de 40. |
Requisits de concessió: |
---|
Per accedir al recurs s'estableix la puntuació mínima de 40 |
Termini màxim de resolució: |
---|
Tres mesos a partir de l'endemà de la data en què es presenti la sol·licitud. |
Condicions de sol·licitud
Documentació que s'ha d'annexar: | Dades tècniques C1-192, descarregueu-lo a: www.diba.cat/documents/205293/359989361/C1-192-22.pdf |
Nombre màxim de sol·licituds: | Una per ens. |
Altres condicions: | L'ens haurà de fer contacte mitjançant l'adreça s.adarh@diba.cat o al telèfon 934 049 360, sempre abans de fer la petició del recurs. |
Garantir que el 100% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre qualsevol pregunta de l'enquesta del recurs prestat siguin iguals o superiors a 5 sobre 10 punts.
S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.
El 50% de les aprovacions o denegacions dels recursos s'han de comunicar mitjançant el PMT en un termini màxim de 55 dies hàbils des de la recepció de la sol·licitud, però mai en més de 3 mesos.
En cas d'incompliment del termini de 3 mesos, s'informarà per PMT als ens locals de les causes d'aquest i de les mesures adoptades en 5 dies hàbils.
Garantir que un mínim del 70% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre la utilitat futura del producte lliurat siguin iguals o superiors a 8 sobre 10 punts.
S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.
Normativa aplicable:
- Règim regulador del Catàleg de la Xarxa de Governs Locals 2022
Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya


Canal: Portal de tramitació (PMT)

2022: 05/01/2022 a 31/12/2022
2023: Pendent

Procediment de concessió:
Concessió directa amb concurrència
Unitat prestadora:
Gerència de Serveis d'Assistència al Govern Local
Tel. 934 049 400
gs.agovernl@diba.cat
Formulari de contacte
