Fitxa del recurs

Àrea Innov., Gov. Locals i Cohesió Ter.
Innovació i governs digitals

Gestió de la transparència municipal

Suport a a la gestió de la transparència municipal amb l'objectiu d'impulsar governs locals transparents, propers a la ciutadania.

Aquest recurs requerirà d'una pla inicial d'acció segons els interessos de l'ens local, que pot incloure:

1. Diagnosi de la situació actual del portal de transparència
2. Millora de la gestió de la transparència: establiment del procés i calendarització de la publicació dels ítems
3. Identificació de les fonts d'on treure la informació de transparència.
4. Capacitació en l'ús del portal de transparència
5. Establiment d'objectius de millora de la transparència i seguiment passats 6 mesos.

D'acord amb les convocatòries corresponents, es preveu que el recurs estigui disponible a les anualitats 2022, 2023.


Destinataris:
Ajuntaments de municipis de fins a 10.000 habitants, consells comarcals

Requisits de concessió:
Disponibilitat de recursos tècnics i econòmics per part de la Diputació

Condicions de sol·licitud

Nombre màxim de sol·licituds: Una per ens.
ODS
Afegeix a la carpeta Descarrega
Pendent d'aprovació Pendent d'aprovació
Convocatòria / línia de suportConvocatòria / línia de suport
Catàleg 2021-2023: Xarxa de Governs Locals 2022
Canal: Portal de tramitació (PMT)
Termini sol·licitud Període de sol·licitud
2022: Pendent
2023: Pendent
Recurs tècnic Recurs tècnic
Redacció de plans, projectes i informes

Procediment de concessió:
Concessió directa amb concurrència

Unitat prestadora:
Gabinet d'Innovació Digital

Tel. 934 022 803
gb.innovaciod@diba.cat
Formulari de contacte
Codi recurs
22142