Fitxa del recurs

Àrea de Cultura
Cultura

Organització i actualització d'arxius municipals

Suport puntual a l'organització i actualització dels arxius municipals dels municipis de menys de 10.000 habitants sense arxiver propi, amb l'objectiu d'implantar un sistema de gestió documental i d'arxiu uniforme a tots els ajuntaments adherits a la Xarxa d'Arxius Municipals (XAM), dut a terme per l'equip d'arxivers itinerants de l'Oficina de Patrimoni Cultural.

D'acord amb les convocatòries corresponents, es preveu que el recurs estigui disponible a l'anualitat 2021.


Destinataris:
Ajuntaments de municipis de fins a 10.000 habitants, entitats municipals descentralitzades

Requisits de concessió:
Disposar de l'equipament específic d'arxiu municipal amb dipòsit de documentació, amb prestatgeries adequades i suficients i amb connexio a internet i a la xarxa municipal
Disposar d'un espai de treball i de consulta a l'edifici d'arxiu
Garantir les condicions ambientals, de protecció i seguretat de l'arxiu municipal d'acord amb la normativa
Nomenar una persona de l'ajuntament com a suport de la gestió de l'arxiu municipal

Condicions d'execució i justificació

Altres condicions d'execució i justificació: L'execució serà al llarg de l'any 2022.

Normativa aplicable:

  • Llei 10/2001, de 13 de juliol, d'arxius i gestió de documents modificada per la Llei 20/2015, de 29 de juliol.
ODS
11. Ciutats i comunitats sostenibles
16. Pau, justícia i institucions sòlides

Més informació

Afegeix a la carpeta Descarrega
Convocatòria / línia de suportConvocatòria / línia de suport
Suport al patrimoni cultural (museus i arxius municipals) 2021
Canal: Sol·licitud general
Termini sol·licitud Període de vigència i sol·licitud
2021: 01/10/2021 a 31/10/2021
Recurs material Recurs material
Realització de serveis i activitats

Procediment de concessió:
Concessió directa amb concurrència

Unitat prestadora:
Oficina de Patrimoni Cultural

Tel. 934 022 566
o.patrimonic@diba.cat
Formulari de contacte
Codi recurs
21316