Fitxa del recurs
Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat
Sostenibilitat social
Programari de gestió de la informació dels serveis socials bàsics Hèstia
Suport en sistemes d'informació mitjançant l'aplicació Hèstia. Aquesta facilita el registre i la gestió d'expedients de serveis socials bàsics, l'obtenció de memòries, informes socials, la gestió de l'agenda, l'accés a consultes via oberta, elaboració d'informació de suport a la planificació, gestió i presa de decisions del Servei/ABSS.
S'ofereix un suport integral que inclou una dimensió tecnològica -instal·lació, evolutius i manteniment de l'aplicatiu- i una dimensió funcional -atenció a consultes, resolució d'incidències, formació bàsica i avançada, seguiment de l'ús, assessorament metodològic i revisió dels materials o protocols elaborats per les ABSS. L'aplicació garanteix la protecció de dades, el manteniment i el control d'accessos, així com el desenvolupament d'Hèstia. Per més informació podeu consultar: www.diba.cat/en/web/benestar/hestia
D'acord amb les convocatòries corresponents, es preveu que el recurs estigui disponible a les anualitats 2021, 2022, 2023.
Destinataris:
Ajuntaments, consells comarcals, mancomunitats
Condicions de sol·licitud
Documentació que s'ha d'annexar: | Acord d'adhesió al desplegament del Sistema d'Informació de Serveis Socials DIBA-HÈSTIA i el formulari de sol·licitud del servei. |
Altres condicions: | - Sol·licitud específica disponible a la web de benestar social www.diba.cat/web/benestar/hestia - Els Ens titulars han de ser àrees bàsiques de serveis socials (ajuntaments, consells comarcals, mancomunitats, etc.). - La prestació del recurs abastarà el període pluriennal que es concreti en el moment de l'aprovació de l'assistència. - Si existeix un instrument vigent amb l'ens local que reguli l'assistència, no cal que es torni a presentar la sol·licitud per a aquest recurs. |
Garantir que un mínim del 80% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre la qualitat del servei o producte prestat siguin iguals o superiors a 8 sobre 10 punts.
S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.
Normativa aplicable:
- Regulació en matèria de règim local i de protecció de dades personals
Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya - Llei 12/2007, d'11 d'octubre, de Serveis Socials; Decret 142/2010, d'11 d'octubre, pel qual s'aprova la Cartera de Serveis Socials
Canal: Sol·licitud general
Procediment de concessió:
Concessió directa amb concurrència
Unitat prestadora:
Servei de Suport als Serveis Socials Bàsics
Tel. 934 022 471
s.suportssb@diba.cat
Formulari de contacte