Fitxa del recurs
Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública
Comerç i consum
Grup d'interrelació per a la promoció de l'activitat comercial
Grup d'intercanvi, coneixement i reflexió entre el personal tècnic dels ens locals amb l'objectiu de generar noves iniciatives al teixit comercial, mercats i fires locals.
La dinàmica de treball consistirà en sessions grupals entre diferents ens locals.
Els temes a tractar es concreten a partir de les sol·licituds fetes sobre la problemàtica suggerida al formulari de sol·licitud.
Es compartiran experiències de dins i fora de la província amb experts en els diferents temes.
D'acord amb les convocatòries corresponents, es preveu que el recurs estigui disponible a les anualitats 2021, 2022, 2023.
Destinataris:
Ajuntaments, consells comarcals, mancomunitats, consorcis locals, entitats municipals descentralitzades
Requisits de concessió: |
---|
Carta de compromís d'assistència i participació en les reunions de treball |
Termini màxim de resolució: |
---|
Cinc mesos a partir de l'endemà de la data en què es presenti la sol·licitud. |
Condicions de sol·licitud
Documentació que s'ha d'annexar: | Dades tècniques C1-081, descarregueu-lo a: www.diba.cat/documents/205293/345769268/C1-081-21.pdf |
Nombre màxim de sol·licituds: | Una per ens. |
Altres condicions: | Document de designació d'un tècnic municipal per assistir i participar en les reunions i espai de treball. |
Garantir que el 100% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre qualsevol pregunta de l'enquesta del recurs prestat siguin iguals o superiors a 5 sobre 10 punts.
S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.
El 50% de les aprovacions o denegacions dels recursos s'han de comunicar mitjançant el PMT en un termini màxim de 90 dies hàbils des de la recepció de la sol·licitud, però mai en més de 5 mesos.
En cas d'incompliment del termini de 5 mesos, s'informarà per PMT als ens locals de les causes d'aquest i de les mesures adoptades en 5 dies hàbils.
Garantir que un mínim del 80% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre la qualitat del servei o producte prestat siguin iguals o superiors a 8 sobre 10 punts.
S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.
Normativa aplicable:
- Règim regulador del Catàleg de la Xarxa de Governs Locals 2021
Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya - Llei 18/2017 de l'1 d'agost de comerç, serveis i fires; Llei 20/2013 de 9 de desembre de garantia de la unitat de mercat; Reial Decret Llei 20/2012 de 13 de juliol de mesures per garantir l'estabilitat pressupostària i de foment de la competitivitat.
Canal: Portal de tramitació (PMT)
2022: Pendent
2023: Pendent
Procediment de concessió:
Concessió directa amb concurrència
Unitat prestadora:
Gerència de Serveis de Comerç
Tel. 934 049 116
gs.comerc@diba.cat
Formulari de contacte