Fitxa del recurs

Àrea de Serveis Generals i Transició Digital
Governs digitals

Adquisició de dispositius integrables a la plataforma tecnològica per a la gestió urbana

Es dona suport per l'aprovisionament de dispositius compatibles amb els protocols estàndards d'intercanvi d'informació de la plataforma Smart Region de la Diputació de Barcelona com a elements de base que permetin integrar-hi les solucions de gestió urbana dels ens locals.


Destinataris:
Ajuntaments de municipis d'entre 2.501 i 75.000 habitants

Criteris de valoració: Puntuació
Grau de qualitat tècnica del projecte en termes de concepció, viabilitat, planificació, execució i claredat expositiva
- El paràmetre s'acompleix satisfactòriament, incorporant el pressupost del fabricant: [50 punts].
- El paràmetre s'acompleix notablement, la memòria concreta el fabricant i model de l'equipament previst: [40 punts].
- El paràmetre s'acompleix correctament, aportant característiques funcionals de l'equipament a adquirir: [30 punts].
- El paràmetre s'acompleix mínimament, hi ha una aprovació inicial del projecte: [10 punts].
- El paràmetre s'acompleix deficientment, sense concretar suficientment l'abast del projecte o la planificació de recursos: [5 punts].
- El paràmetre no s'acompleix: de la documentació presentada no se'n desprèn un projecte mínimament concebut [0 punts].
50
Priorització de les iniciatives que abastin la integració global d'un sistema urbà, l'eficiència energètica, la mobilitat urbana, servei de neteja de la via pública o medi ambient
- El paràmetre s'acompleix satisfactòriament, amb una afectació sobre la totalitat del municipi: [50 punts].
- El paràmetre s'acompleix notablement, amb un abast molt ampli sobre el municipi: [40 punts].
- El paràmetre s'acompleix acceptablement, integrant els diversos criteris: [20 punts].
- El paràmetre s'acompleix mínimament, integrant un sol criteri o iniciativa: [10 punts].
- El paràmetre no s'acompleix: l'abast del projecte no pretén integrar globalment cap criteri o iniciativa: [0 punts].
50
Per accedir al recurs s'estableix la puntuació mínima de 40.
Requisits de concessió:
Per accedir al recurs s'estableix la puntuació mínima de 40
Termini màxim de resolució:
Tres mesos a partir de l'endemà de la data en què finalitzi el termini de sol·licitud.

Condicions de sol·licitud

Documentació que s'ha d'annexar: Memòria explicativa que detalli els sistemes que es volen integrar (tipologia i volum de dispositius, fabricant, sistema de transmissió de dades, etc.), així com els objectius que es volen assolir amb la integració a Sentilo. Documentació acreditativa del grau de maduresa, viabilitat i execució del projecte.
Nombre màxim de sol·licituds: Una per ens.

Condicions d'execució i justificació

Despeses elegibles: Capítol 6.

S'haurà de justificar amb les factures corresponents dels equips adquirits directament relacionats amb l'objecte del recurs.
Import màxim d'ajut: 5.000 €
Documentació per a la justificació: En funció de la modalitat d'execució i l'import de l'ajut, s'ha d'adjuntar un dels formularis següents:
- C4-001-21. A càrrec de l'ens destinatari,
www.diba.cat/documents/205293/343514128/C4-001-21.pdf
- C4-002-21. Per encàrrec en un ens instrumental,
www.diba.cat/documents/205293/343514128/C4-002-21.pdf
- C4-003-21. Mitjançant tècniques de col·laboració interadministratiu,
www.diba.cat/documents/205293/343514128/C4-003-21.pdf
- C4-004-21. Per encàrrec en altres ens destinatari,
www.diba.cat/documents/205293/343514128/C4-004-21.pdf
- C4-005-21. Justificació de despeses simplificada (ajuts iguals o inferiors a 2.000 EUR),
www.diba.cat/documents/205293/343514128/C4-005-21.pdf

Memòria de realització, descarregueu-la a:
www.diba.cat/documents/205293/345769272/C4-006-21.pdf
Període d'execució i justificació: Execució anual: 01/01/2021 a 31/12/2021
Justificació 2021: voluntària, fins 15/11/2021; final, 02/01/2022 a 31/03/2022

Garantir que el 100% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre qualsevol pregunta de l'enquesta del recurs prestat siguin iguals o superiors a 5 sobre 10 punts.

S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.

Garantir que un mínim del 50% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre la quantia de l'import atorgat siguin iguals o superiors a 7 sobre 10 punts.

S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.

Normativa aplicable:

  • Règim regulador del Catàleg de la Xarxa de Governs Locals 2021Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic; Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya; Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
ODS
9. Indústria, innovació i infraestructures
11. Ciutats i comunitats sostenibles

Més informació

Afegeix a la carpeta Descarrega
Convocatòria / línia de suportConvocatòria / línia de suport
Catàleg 2021-2023: Xarxa de Governs Locals 2021
Canal: Portal de tramitació (PMT)
Termini sol·licitud Període de vigència i sol·licitud
2021: 01/02/2021 a 04/03/2021
Recurs econòmic Recurs econòmic
Ajut econòmic

Procediment de concessió:
Concurrència competitiva

Unitat prestadora:
Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius

Tel. 934 723 510
ds.tsc@diba.cat
Formulari de contacte
Codi recurs
21016