Fitxa del recurs

Àrea de Cultura
Cultura

Organització i actualització d'arxius municipals

Suport puntual a l'organització i actualització dels arxius municipals dels municipis de menys de 10.000 habitants sense arxiver propi, amb l'objectiu d'implantar un sistema de gestió documental i d'arxiu uniforme a tots els ajuntaments adherits a la Xarxa d'Arxius Municipals (XAM), dut a terme per l'equip d'arxivers itinerants de l'Oficina de Patrimoni Cultural.


Destinataris:
Ajuntaments de municipis de fins a 10.000 habitants, entitats municipals descentralitzades

Requisits de concessió:
Disposar de l'equipament específic d'arxiu municipal amb dipòsit de documentació, amb prestatgeries adequades i suficients i amb connexió a internet i a la xarxa municipal
Disposar d'un espai de treball a l'edifici d'arxiu
Garantir les condicions ambientals, de protecció i seguretat de l'arxiu municipal d'acord amb la normativa
Nomenar una persona de l'ajuntament com a suport de la gestió de l'arxiu municipal

Condicions de sol·licitud

Altres condicions: El termini de presentació de sol·licituds serà entre l'1 i el 31 d'octubre de 2019.

Condicions d'execució i justificació

Altres condicions d'execució i justificació: L'execució serà al llarg de l'any 2020.

Normativa aplicable:

  • Regulació en matèria de règim local i de protecció de dades personals.
  • Llei 10/2001, d'arxius i gestió de documents.
Afegeix a la carpeta Descarrega
Convocatòria / línia de suportConvocatòria / línia de suport
Suport al patrimoni cultural (museus i arxius municipals)
Canal: Sol·licitud general
Termini sol·licitud Període de sol·licitud
02/01/2019 a 30/10/2019
Recurs material Recurs material
Realització de serveis i activitats

Procediment de concessió:
Concessió directa amb concurrència

Unitat prestadora:
Oficina de Patrimoni Cultural

Tel. 934 022 566
o.patrimonic@diba.cat
Formulari de contacte
Codi recurs
19300