Fitxa del recurs
Àrea d'Infraestructures i Territori
Territori i parcs naturals

Camins municipals
Elaboració de documents sobre la gestió dels camins municipals amb la finalitat de dotar els ajuntaments d'un instrument fonamental per a la defensa de camins públics, i també sobre la clarificació de la titularitat (pública o privada) dels camins que integren la xarxa viària del municipi. Inclou:
- Inventaris de camins municipals
- Incorporació dels senders i de la seva consulta massiva en fonts històriques als catàlegs de camins municipals prèviament redactats per la Diputació de Barcelona.
Destinataris:
Ajuntaments
Criteris de valoració: | Puntuació |
---|---|
Ordre de prioritat de l'ens (la prioritat 1 obtindrà 50 punts, la prioritat 2 obtindrà 0 punts) | 50 |
Grau de continuïtat, necessitat objectiva, compromís de participació dels agents implicats i aplicabilitat de l'actuació en altres municipis | 30 |
Existència de sol·licitud prèvia en catàlegs anteriors | 20 |
Requisits de concessió: |
---|
Per accedir al recurs s'estableix la puntuació mínima de 50 |
Termini màxim de resolució: |
---|
Cinc mesos a partir de l'endemà de la data en què finalitzi el termini de sol·licitud. |
Condicions de sol·licitud
Documentació que s'ha d'annexar: | Dades tècniques C1-157, descarregueu-lo a: www.diba.cat/documents/205293/219566723/C1-157-19.pdf |
Nombre màxim de sol·licituds: | Dues sol·licituds, com a màxim, dels recursos següents de la GS d'infraestructures Viàries i Mobilitat: "Estudis i plans de mobilitat urbana sostenible", "Estudis i plans d'accessibilitat" i "Camins municipals". |
Altres condicions: | En el camp "Actuació" de la sol·licitud, especifiqueu: Prioritat 1 o Prioritat 2. |
Condicions d'execució i justificació
Obligació de cofinançament: | Resten exempts de l'obligació de cofinançar els ens de fins a 1.000 habitants i els ens amb ajuts i assistències d'import inferior a 2.000 euros. Per a la resta: - entre 1.001 i 5.000 habitants: 10% - entre 5.001 i 20.000 habitants: 20% - entre 20.001 i 50.000 habitants: 35% - més de 50.000 habitants: 50%. Procedència dels fons de l'ens local: Qualsevol |
El 100% de les aprovacions o denegacions dels recursos s'han de comunicar mitjançant el PMT en un termini màxim de 5 mesos des de la finalització del termini de sol·licitud.
En el cas d'incomplir el termini fixat de 5 mesos, la unitat responsable s'ha de posar en contacte amb l'ens local en 3 dies hàbils, o menys, per disculpar-se i donar les explicacions pertinents.
Normativa aplicable:
- Règim regulador del Catàleg de la Xarxa de Governs Locals 2019
Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya - Decret legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei d'Urbanisme de Catalunya; Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei d'Urbanisme.

Canal: Portal de tramitació (PMT)


Procediment de concessió:
Concessió directa amb concurrència
Unitat prestadora:
Oficina Tècnica de Planificació i Actuació en Infraestructures
Tel. 934 022 194
ot.planifacti@diba.cat
Formulari de contacte
