Fitxa del recurs
Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública
Comerç i consum
![](/sites/catalegdeserveis-cercador/img/xgl.png)
Grup d'interrelació per a la promoció de l'activitat comercial (GIPAC)
Grup d'intercanvi d'experiències, coneixement, reflexió i millora entre el personal tècnic dels ens locals amb l'objectiu de generar noves iniciatives al teixit comercial, mercats i fires locals, i aconseguir propostes innovadores, estratègies de millora i d'adaptació al context actual.
A partir de la identificació de les necessitats específiques de cada territori participant, es concreten els temes a tractar en cada sessió, s'aporta coneixement i es dona resposta a aquestes necessitats de forma col·lectiva. La dinàmica de treball consistirà en diferents sessions grupals entre un nombre reduït d'ens locals, on es compartiran experiències de dins i fora de la província amb experts en els diferents temes.
D'acord amb les convocatòries corresponents, es preveu que el recurs estigui disponible a les anualitats 2024, 2025, 2026 i 2027.
Destinataris:
Ajuntaments, consells comarcals, mancomunitats, consorcis locals, entitats municipals descentralitzades
Requisits de concessió: |
---|
Carta de compromís d'assistència i participació en les reunions de treball |
Termini màxim de resolució: |
---|
Cinc mesos a partir de l'endemà de la data en què es presenti la sol·licitud. |
Condicions de sol·licitud
Documentació que s'ha d'annexar: | Dades tècniques C1-168070-24, descarregueu-lo a: www.diba.cat/documents/205293/399936240/C1-168070-24.pdf Carta de compromís, descarregueu-la a: www.diba.cat/documents/205293/399936240/Carta_adhesio_C1-168070-24.pdf |
Nombre màxim de sol·licituds: | Una per ens. |
Garantir que el 100% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre qualsevol pregunta de l'enquesta del recurs prestat siguin iguals o superiors a 5 sobre 10 punts.
S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.
El 50% de les aprovacions o denegacions dels recursos s'han de comunicar mitjançant el PMT en un termini màxim de 90 dies hàbils des de la recepció de la sol·licitud, però mai en més de 5 mesos.
En cas d'incompliment del termini de 5 mesos, s'informarà per PMT als ens locals de les causes d'aquest i de les mesures adoptades en 5 dies hàbils.
Garantir que un mínim del 80% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre la qualitat del servei o producte prestat siguin iguals o superiors a 8 sobre 10 punts.
S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.
Normativa aplicable:
- Règim regulador del Catàleg de la Xarxa de Governs Locals 2024.
Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya. - Llei 18/2017, d'1 d'agost, de comerç, serveis i fires;
Llei 20/2013, de 9 de desembre, de garantia de la unitat de mercat;
Reial decret llei 20/2012, de 13 de juliol, de mesures per garantir l'estabilitat pressupostària i de foment de la competitivitat.
![ODS](/sites/catalegdeserveis-cercador/img/ods.png)
![Convocatòria / línia de suport](/sites/catalegdeserveis-cercador/img/ico-Mousse-gr.png)
Canal: Portal de tramitació (PMT)
![Termini sol·licitud](/sites/catalegdeserveis-cercador/img/ico-data-gr.png)
2025: Pendent
2026: Pendent
2027: Pendent
![Recurs tècnic](/sites/catalegdeserveis-cercador/img/ico-T-gr.png)
Procediment de concessió:
Concessió directa amb concurrència
Unitat prestadora:
Oficina de Suport al Teixit Comercial Local
Tel. 934 049 216
o.suport.comerc@diba.cat
Formulari de contacte
![](/sites/catalegdeserveis-cercador/img/Segell-AENOR.png)