
Estudis de seguretat d'esdeveniments esportius


Ajuntaments, consells comarcals, mancomunitats, consorcis locals, entitats municipals descentralitzades

Recurs tècnic
Redacció de plans, projectes i informes


Concurrència competitiva
Criteris de valoració
- Volum de persones implicades en l'esdeveniment (participants, organització i públic): [fins a 20 punts].
- Tipus de gestió de l'esdeveniment: [fins a 20 punts].
- Tipologia d'esdeveniment i espais per on transcorre: [fins a 20 punts].
- De la 1a a la 3a edició: [2,5 punts].
- De la 4a a la 6a edició: [5 punts].
- Més de 7 edicions: [10 punts].
Termini màxim de resolució
Condicions de concertació
Documentació que s'ha d'annexar:
Dades tècniques C1-133605-24, descarregueu-lo a:
www.diba.cat/documents/205293/399936240/C1-133605-24.pdf
Nombre màxim de sol·licituds:
Dues sol·licituds per ens local.
Altres condicions:
- La realització de l'estudi restarà condicionada a la celebració efectiva i presencial de l'esdeveniment.
- Els estudis de seguretat d'esdeveniments que se celebrin entre l'01.01.2024 i el 30.06.2024 es realitzaran per a l'edició del mateix esdeveniment de l'any 2025.
- El recurs implica una dedicació mínima de 7 hores per part del personal relacionat amb l'organització de l'esdeveniment (tècnic, organitzador, etc.), destinades a lliurament d'informació, reunions de seguiment, validació de l'estudi i altres tasques anàlogues.
- Per a accedir a aquest recurs, l'ens local ha de ser titular o cotitular de l'activitat esportiva.
- És requisit imprescindible la presentació de plànols i/o track (en format .gpx) de l'esdeveniment esportiu.
Compromisos de qualitat
Objectius


- 3. Salut i benestar
- 11. Ciutats i comunitats sostenibles
Convocatòria / Línia de suport
Catàleg 2024-2027: Xarxa de Governs Locals 2024
Accedeix a la tramitacióFitxa de recurs
DescarregaLa teva carpeta
La carpeta d'impressió conté tots els recursos seleccionats i permet generar un document pdf per imprimir el llistat personalitzat de recursos.

