Fitxa del recurs
Àrea de Bon Govern, Assistència Local i Cohesió Territorial
Governs digitals
SeTDIBA: solucions d'administració digital per a ens locals en procés de migració
Suport econòmic per cobrir les despeses derivades del manteniment d'eines de gestió d'expedients dels ens locals beneficiaris dels serveis de transformació digital SeTDIBA pendents de migració, amb l'objectiu d'assegurar la gestió digital de l'ens local fins a la incorporació definitiva a les eines SeTDIBA, d'acord amb la legislació vigent.
Destinataris:
Ajuntaments de municipis de fins a 5.000 habitants
Requisits de concessió: |
---|
Ser beneficiari dels serveis de transformació digital SeTDIBA en el moment de la sol·licitud |
Disposar d'un gestor d'expedients propi amb expedients i documents autèntics que caldrà migrar en fer la implantació de SeTDIBA |
Termini màxim de resolució: |
---|
Tres mesos a partir de l'endemà de la data en què es presenti la sol·licitud. |
Condicions de sol·licitud
Altres condicions: | Els imports màxim a sol·licitar seran: Per al manteniment dels gestors d'expedients: - Ajuntaments de municipis de fins a 500 habitants: 2.000 euros - Ajuntaments de municipis de 501 a 2.500 habitants: 3.500 euros - Ajuntaments de municipis de 2.501 a 5.000: 4.000 euros |
Condicions d'execució i justificació
Despeses elegibles: | Capítol 2. Capítol 4. |
Documentació per a la justificació: | Dades econòmiques C4-001, descarregueu-lo a: www.diba.cat/documents/205293/360028585/C4-001-23.pdf |
Període d'execució i justificació: | Anual, 01/01/2023 a 31/12/2023 Justificació voluntària, fins 15/11/2023; final, 02/01/2024 a 31/03/2024 |
Garantir que el 100% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre qualsevol pregunta de l'enquesta del recurs prestat siguin iguals o superiors a 5 sobre 10 punts.
S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.
Garantir que un mínim del 50% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre la quantia de l'import atorgat siguin iguals o superiors a 7 sobre 10 punts.
S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.
Normativa aplicable:
- Règim regulador del Catàleg de la Xarxa de Governs Locals 2023
- Llei 39/2015. art 17 segons el qual l'administració ha de mantenir un arxiu electrònic únic dels documents electrònics que es corresponguin amb procediments finalitzats.
Canal: Portal de tramitació (PMT)
Procediment de concessió:
Concessió directa amb concurrència
Unitat prestadora:
Gabinet d'Innovació, Integritat i Transformació Digital Local
Tel. 934 022 803
gb.innovaciod@diba.cat
Formulari de contacte