Fitxa del recurs
Àrea de Bon Govern, Assistència Local i Cohesió Territorial
Administració local
Elaboració d'inventaris de béns
És un estudi d'aflorament dels béns i drets, de qualsevol naturalesa, que constitueixen el patrimoni de l'entitat local, elaborat segons els criteris de gestió que regulen el servei descrit a la part de suport a la gestió econòmica del conveni d'assistència, i buscant deixar a l'entitat en condicions d'iniciar l'ús d'aquest servei.
D'acord amb les convocatòries corresponents, es preveu que el recurs estigui disponible a les anualitats 2021, 2022, 2023.
Destinataris:
Ajuntaments de municipis de fins a 5.000 habitants
Requisits de concessió: |
---|
Haver signat el conveni d'assistència a la gestió econòmica local (ASGEL) |
Condicions d'execució i justificació
Altres condicions d'execució i justificació: | Aquesta actuació requereix d'una col·laboració per part de l'entitat sol·licitant per poder ser desenvolupada. Un cop aprovada, i havent transcorregut 9 mesos sense que hagi estat possible la seva realització, la Diputació de Barcelona anul·larà l'actuació si es considera que el nivell de col·laboració de l'entitat sol·licitant no és l'adequat. |
Normativa aplicable:
- Conveni d'assistència a la gestió econòmica local (ASGEL). Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya
- Decret 336/1988, de 17 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament del patrimoni dels ens locals; Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals; Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local; Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova la Llei municipal i de règim local de Catalunya.

Afegeix a la carpeta
Descarrega
Convocatòria / línia de suport
Període de vigència i sol·licitud
Recurs tècnic

Consultoria econòmica exercici 2022
Canal: Portal de tramitació (PMT)
Canal: Portal de tramitació (PMT)

2021: Finalitzat
2022: 01/01/2022 a 30/09/2022
2023: Pendent
2022: 01/01/2022 a 30/09/2022
2023: Pendent

Redacció de plans, projectes i informes
Procediment de concessió:
Concessió directa amb concurrència
Unitat prestadora:
Servei d'Assistència Econòmico-Financera
Tel. 934 022 262
s.assistenciaef@diba.cat
Formulari de contacte
Procediment de concessió:
Concessió directa amb concurrència
Unitat prestadora:
Servei d'Assistència Econòmico-Financera
Tel. 934 022 262
s.assistenciaef@diba.cat
Formulari de contacte
Codi recurs
22314