Fitxa del recurs
Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública
Comerç i consum
Visites periòdiques de la unitat mòbil d'informació al consumidor
Atenció i assessorament presencial i personalitzat en l'àmbit del consum adreçat a la ciutadania, així com a personal tècnic i electe municipal. Els destinataris d'aquest recurs són els ens locals adherits a la Xarxa Local de Consum que no disposen d'un servei específic. La prestació d'aquest recurs es realitza mitjançant les visites que les unitats mòbils d'informació al consumidor fan als ens locals.
D'acord amb les convocatòries corresponents, es preveu que el recurs estigui disponible a les anualitats 2021, 2022, 2023.
Destinataris:
Ajuntaments de municipis de fins a 10.000 habitants, entitats municipals descentralitzades
Requisits de concessió: |
---|
Adhesió a la Xarxa Local de Consum |
No disposar d'un Servei públic de consum en funcionament |
Condicions de sol·licitud
Nombre màxim de sol·licituds: | Una per ens. |
Normativa aplicable:
- Reglament de la Xarxa Local de Consum
- Llei 22/2010 de 20 de juliol, del codi de consum de Catalunya
Treu de la carpeta
Descarrega
Convocatòria / línia de suport
Oferta Consum 2022
Canal: Sol·licitud general
Canal: Sol·licitud general
Període de vigència i sol·licitud
2021: Finalitzat
2022: 03/01/2022 a 31/12/2022
2023: Pendent
2022: 03/01/2022 a 31/12/2022
2023: Pendent
Recurs material
Realització de serveis i activitats
Procediment de concessió:
Concessió directa amb concurrència
Unitat prestadora:
Servei de Suport a les Polítiques de Consum
Tel. 934 022 143
s.suportpolc@diba.cat
Formulari de contacte
Procediment de concessió:
Concessió directa amb concurrència
Unitat prestadora:
Servei de Suport a les Polítiques de Consum
Tel. 934 022 143
s.suportpolc@diba.cat
Formulari de contacte
Codi recurs
22311