Fitxa del recurs
Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública
Comerç i consum
Servei d'acompanyament d'ens locals i associacions de comerciants i de paradistes dels mercats
Acompanyament, assessorament i suport específic als ens locals en la creació, l'impuls i la consolidació de les associacions i les entitats que representen el teixit comercial del municipi en el seu conjunt, d'una zona comercial delimitada i/o del mercat municipal amb l'objectiu d'impulsar i consolidar la concertació publico-privada.
Inclou:
- Assessorament tècnic a l'ens local i a l'associació o entitat
- Accions d'acompanyament específic.
D'acord amb les convocatòries corresponents, es preveu que el recurs estigui disponible a les anualitats 2021, 2022, 2023.
Destinataris:
Ajuntaments, consells comarcals, mancomunitats, consorcis locals, entitats municipals descentralitzades
Criteris de valoració: | Puntuació |
---|---|
Idoneïtat i objecte del projecte (abast del problema, necessitat i oportunitat que justifica el suport). | 30 |
Coherència tècnica (adequació dels objectius als resultats esperats). | 30 |
Capacitat de l'ens, tècnica i organitzativa (personal tècnic de l'ajuntament, voluntat dels comerciants i/o paradistes de participar en el projecte). | 30 |
De 0 a 20.000= 10 punts; Més de 20.000=5 punts |
10 |
Per accedir al recurs s'estableix la puntuació mínima de 40. |
Requisits de concessió: |
---|
Per accedir al recurs s'estableix la puntuació mínima de 40 |
Termini màxim de resolució: |
---|
Cinc mesos a partir de l'endemà de la data en què finalitzi el termini de sol·licitud. |
Condicions de sol·licitud
Documentació que s'ha d'annexar: | Dades tècniques C1-083, descarregueu-lo a: www.diba.cat/documents/205293/345769268/C1-083-21.pdf |
Garantir que el 100% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre qualsevol pregunta de l'enquesta del recurs prestat siguin iguals o superiors a 5 sobre 10 punts.
S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.
El 50% de les aprovacions o denegacions dels recursos s'han de comunicar mitjançant el PMT en un termini màxim de 90 dies hàbils des de la finalització del termini de sol·licitud, però mai en més de 5 mesos.
En cas d'incompliment del termini de 5 mesos, s'informarà per PMT als ens locals de les causes d'aquest i de les mesures adoptades en 5 dies hàbils.
Garantir que un mínim del 80% de les valoracions realitzades pels ens locals sobre l'ajust del recurs prestat a les seves necessitats siguin iguals o superiors a 8 sobre 10 punts.
S'han d'analitzar les causes de no haver assolit el compromís fixat i proposar les millores concretes pertinents.
Normativa aplicable:
- Règim regulador del Catàleg de la Xarxa de Governs Locals 2021
Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya - Llei 18/2017 de l'1 d'agost de comerç, serveis i fires; Llei 20/2013 de 9 de desembre de garantia de la unitat de mercat; Reial Decret Llei 20/2012 de 13 de juliol de mesures per garantir l'estabilitat pressupostària i de foment de la competitivitat.
Canal: Portal de tramitació (PMT)
2022: Pendent
2023: Pendent
Procediment de concessió:
Concurrència competitiva
Unitat prestadora:
Gerència de Serveis de Comerç
Tel. 934 049 116
gs.comerc@diba.cat
Formulari de contacte